Ekonomiassistent/Administratör/Heltid

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-09-04

Företaget
Bravura söker nu en Ekonomiassistent/Administratör till ett företag som säljer båttillbehörsprodukter. Företaget har som målsättning att erbjuda en optimal produktmix, snabba leveranser och enkla beställningsrutiner. Företaget har genom året vuxit till den största leverantörerna av båttillbehör till den marina fackhandeln.

Företaget har huvudkontor söder om Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
Rollen som ekonomiassistent innefattar varierande arbetsuppgifter. Rollen kommer ansvara för hela leverantörsreskontrakedjan från scanning och verifiering av fakturor till ordermatchning av varufakturor och distribution av omkostnadsfakturor.

Du ingår i ekonomiavdelningen som kommer att bestå av fyra personer.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning eller högre. Det är meriterande med ekonomisk utbildning
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska
• Erfarenhet av ekonomirelaterat arbete
• Erfarenhet ekonomi- och scanningprogram exempelvis Readsoft och Mediusflow (starkt meriterande)

Som person är du serviceinriktad och social med stor förståelse för assistentrollens innebörd. Du bör vara ordningssam och strukturerad då flera olika arbetsuppgifter kan vara aktuella på samma gång. I och med att rollen innefattar mycket eget ansvar ser vi även att du självgående och initiativtagande som person.

Övrig information:

Start: November
Plats: Södra Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, assistent, service, fakturering, kundreskontra, leverantörsreskontra, heltid, Stockholm, Huddinge, administration, ekonomiassistent

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Gloerfelt-Tarp emma.gloerfelt-tarp@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3678550

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: