Ekonomiassistent
Orexo AB / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Orexo AB i Uppsala,
Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2011-04-13Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent kommer du att förstärka vår Ekonomiavdelning och ansvara för leverantörsreskontra samt viss löpande redovisning. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att sköta ankomstregistrering, definitivbokföring, konteringskontroll och betalningar av leverantörsfakturor. Fakturahantering sker elektroniskt i Agresso.
Du kommer att rapportera till redovisningschefen.
Dina personliga egenskaperSom person är du serviceinriktad och van att hantera kundkontakter. Du tycker om ett högt arbetstempo, är samarbetsvillig, noggrann och flexibel. Du som söker bör också ha ett gott ordningssinne och god känsla för siffror.
KvalifikationerVi söker dig med några års praktisk arbetslivserfarenhet inom ekonomi, gärna med erfarenhet av internationell moms.
Meriterande är erfarenhet av ekonomisystemet Agresso.
Information
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med start omgående och t.o.m. 2011-09-30. Möjlighet till eventuell förlängning.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Kajsa Danielsson, tel. 018-780 88 11,
kajsa.danielsson@orexo.com . Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av Maja Berglund, tel. 018-780 89 12,
maja.berglund@orexo.com .
Välkommen med din ansökan via
www.orexo.se. Då urval och intervjuer kommer att ske löpande är du välkommen med din ansökan snarast, dock senast den 2 maj.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-02
Ange följande referens när du ansöker: 8164
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKajsa Danielsson, 018-780 88 00
FöretagOrexo AB
AdressOrexo AB
Orexo AB, Box 303
75105 Uppsala
Jobbnummer 903693
Observera att sista ansökningsdag har passerat.