Ekonomiassistent - Vikariat
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2019-03-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent - Vikariat" (publicerad 2019-03-19) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent med avtalsansvar som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid, ett årsvikariat, med start i Mars.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en ekonomiassistent med avtalsansvar till vår kund somhjälper fastighets- och elnätsbolag att effektivt mäta och sänka sina energikostnader.Företaget expanderar och söker nu någon som vill ingå i deras team.Du kommer att arbeta på ett litet och familjärtföretag där stort fokus ligger på att skapa en härlig atmosfär. Kontoret är beläget norr om Stockholm.
Som ekonomiassistent med avtalsansvar kommer du att arbeta med har varierande arbetsuppgifter där ca 50 % av din arbetstid kommer bestå av ekonomi och50 % hantering kring avtalen. Du kommer att ansvara för över kund- och leverantörsreskontran, ensam ansvara över mättjänstavtal, löpande bokföring och behjälplig vid bokslut m.m. Du kommer att arbeta både självständigt och nära en kollega på ekonomiavdelningen.Tjänsten är på heltid, ett vikariat på minst 1 år och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00 - 17:00.Önskemålet är att du kan starta i Mars.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-03-12ArbetsuppgifterSom ekonomiassistent med avtalsansvar kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgiftersom:
• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
• Fakturering
• In - och utbetalningar
• Påminnelsehantering
• Behjälplig vid bokslut
• Samt vara behjälplig för andra uppgifter
Du kommer också ha ensamt ansvar över företagetsmättjänstavtal. Du sköte exempelvis:
• Utskick och påskrift av avtal elektroniskt
• Uppläggning, administration och indexering av kontrakt
VI SÖKER DIG SOM
• Haren ekonomiutbildning i minst gymnasienivå
• Har minst 2-3 års erfarenhet med liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet, Prisma eller Fortnox
Som person är du serviceinriktad, självgående och initiativtagande. Du är strukturerad, noggrant och proaktiv. Vidare är du prestigelös, flexibel och har en god förmåga att kommunicera med andra människor.
ÖVRIG INFORMATION
• Söktjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.s (mailto:
rekrytering@rpbemanning.se)
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-08-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4662168
Observera att sista ansökningsdag har passerat.