Ekonomiansvarig
Humanpro AB Göteborg / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humanpro AB Göteborg i Göteborg Humanpro AB är en naturlig och långsiktig partner till företag i Norden av kundanpassade bemannings- och rekryteringslösningar med hög kvalitet och personlig service. Vi är det första bemanningsföretaget i Sverige som är Hälsodiplomerat och arbetar aktivt med hälsa och kompetensutveckling som ger resultat både på kort och lång sikt. Vi står för trygghet, flexibilitet, etik, förtroende, professionalism och närhet i Malmö (HK), Göteborg, Södertälje och Stockholm. Humanpro är en del av den internationella Vediorgruppen (NL:VDOR) som är ett av världens största bemanningsföretag
Du ansvarar självständigt för företagets ekonomi; löpande bokföring, fakturering, momshantering, skattedeklarationer samt bokslut.
Tjänstens omfattning är heltid och placeringsort är Göteborg.
Vi söker dig som är erfaren ekonom med ett par års erfarenhet.
Du bör ha dokumenterad erfarenhet av liknande arbete.
Du har goda kunskaper i engelska såväl i tal som skrift.
Som person är du noggrann, strukturerad och analytisk.
Vid frågor är du välkommen att kontakta Anne Hansson 031-760 87 21
Vi arbetar med löpande urval och intervjuer för denna tjänst. Är du intresserad av tjänsten skickar du in din ansökan till oss via följande e-post adress.
Jobb.goteborg@humanpro.seMärk din ansökan â€?Ekonomiansvarigâ€?
Publiceringsdatum2008-03-05Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
Dagtid, heltid.
ErsättningFast lön
Enligt avtal.
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb.goteborg@humanpro.seFöretagHumanpro AB Göteborg
AdressHumanpro AB Göteborg
Drottninggatan 2
41114 GÖTEBORG
KontorsadressHumanpro AB Göteborg
Drottninggatan 2
GÖTEBORG
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-760 87 21
E-postadress:
goteborg@humanpro.se Jobbnummer 153202
Observera att sista ansökningsdag har passerat.