Ekonomiadministratör till fastighetsbolag

Perido Skills AB / Ekonomiassistentjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Järfälla eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av ekonomi och då främst leverantörsfakturor? Är du serviceinriktad, gillar att organisera och ser möjligheter till utveckling av rutiner i det dagliga arbetet? Då är du rätt person för oss!

Perido söker nu en ekonomiadministratör till vår kund verksam inom bostadsmarknaden och fastighetsuthyrning. Kunden är belägen i fräscha och nya lokaler i centrala Södertälje.

I denna roll som ekonomiadministratör kommer du att ansvara för leverantörsfakturahanteringen, där du bland annat har hand om sakgranskning och utredning. Vidare ingår uppgifter så som kontering, hantering av inbetalningsfiler avseende kundinbetalningar, bevakning av fakturor och stötta bemanningen i telefon gällande krav och avisering. Du kommer förutom detta även att arbeta mycket administrativt då du följer upp, ansvarar för och utvecklar de existerande administrativa rutiner som finns på arbetsplatsen. Vid efterfrågan kommer du även att stödja andra avdelningar med diverse administrativa arbetsuppgifter.

I arbetet ingår mycket kontakt med kunds entreprenörer och samarbete med andra avdelningar på bolaget och koncernen. Vi ser därför att du är social, noggrann, strukturerad, är duktig på att kommunicera och tycker om att samarbeta med andra. Du arbetar detaljorienterat och tycker om att organisera ditt dagliga arbete. Stämmer detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-04-20

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasieutbildning med inriktning på ekonomi
• Tidigare erfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper av kontering och leverantörsfakturor
• Mycket goda IT-kunskaper
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även engelska

Meriterande

• Erfarenhet av systemen Vitec och Ascendo
• Flerspråkig

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i tre (3) månader. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13458JS i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13458JS

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13458JS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2795542

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: