Ekonomiadministratör och Receptionist

Poolia Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

SafeTeam söker nu en medarbetare som vill bli en del av deras team i Göteborg (Hjalmar Brantingsplatsen). I denna rollen är det viktigt att du kan hantera flera olika uppgifter parallellt och har öga för detaljer då rollen är delad inom ekonomi/kundfakturering och reception.
Vi ser gärna att du har ett ekonomiskt intresse och att du trivs att arbeta med varierande administrativa uppgifter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med stor chans till övertag hos kund

Uppdraget beräknas starta omgående och omfattningen är på 75%
Arbetstider: måndag-fredag 07:30-14.00
Det finns även möjlighet till att arbeta 1-2 dagar hemma per vecka.

Publiceringsdatum
2023-10-18

Om tjänsten
För denna roll är det bra om du har jobbat med ekonomi/kundfakturering samt service, gärna inom reception och växel . Några av dina ansvarsområden kommer vara beställa kontorsmaterial, ta emot post och bud samt ansvara för kontorets gemensamma ytor och administration.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Du svarar och förmedlar inkommande samtal samt ansvarar för att växelsystem är uppdaterat med korrekt information
• Fakturera och bokföra alla utgående kundfakturor samt kreditera och bokföra kreditfakturor
• Lägga upp nya kunder i kundregistret
• Hantera inkommande e-post
• Svara på frågor ifrån kunder via telefon och mail

Vem är du?
Vi söker efter dig som trivs i en roll där du arbetar självständigt och har ett professionellt bemötande. Att du är serviceminded och säker i ditt arbetssätt och gillar ordning och reda är något vi värdesätter. För att trivas i rollen så ser vi gärna att du har god datavana, är noggrann med detaljer och att ha flera bollar i luften.

• Minst gymnasiekompetens (gärna inom ekonomi)
• Tidigare administrativ erfarenhet inom ekonomi, gärna kundfakturering
• Erfarenhet av arbete i exempelvis växel alternativt kundtjänst
• Erfarenhet av officepaketen
• Meriterande om du har erfarenhet inom affärssystemet Navision

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "69779".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Väst AB

Kontakt
Christian Haraldsson
christian.haraldsson@poolia.se

Jobbnummer
8200670

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: