Ekonomiadministratör med kontorsansvar
Knightec Aktiebolag / Ekonomiassistentjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Örnsköldsvik,
Nordmaling,
Kramfors,
Bjurholm,
Sollefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Knightec Aktiebolag i Örnsköldsvik,
Umeå,
Sundsvall,
Skellefteå,
Uppsala eller i
hela Sverige Knightec är ett växande teknikkonsultföretag som ständigt utvecklar och söker nya möjligheter. Har du erfarenhet av ekonomiarbete och kontorsansvar? Är du serviceinriktad, flexibel och stimuleras av ett varierande arbete? Då har vi uppdraget för dig!
Rollen är uppdelad i två huvudsakliga ansvarsområden:
• Ekonomiadministratör
• Kontorsansvarig
Som driven ekonomiadministratör har du ansvar för order- och projekthantering, fakturering gentemot Knightecs kunder samt administration av tidrapporter och reseräkningar. I arbetsuppgifterna ingår även att svara på frågor från konsulter och chefer, hålla utbildningar för våra medarbetare samt viss bokföring. Ekonomiadministration och kundfakturering kräver ett strukturerat och noggrant arbetssätt och en egen drivkraft att finna svar och ta hjälp av dina fantastiska kollegor. För att trivas i rollen gillar du att arbeta mot deadlines och med flera arbetsuppgifter parallellt. Kan du dessutom bidra till att utveckla ekonomiarbetet på Knightec så finns möjlighet att ta ansvar för struktur och systemfrågor. Som ekonomiadministratör ingår du i ett nationellt team som tillsammans arbetar med löpande projektfrågor samt utveckling av projektadministrationen på företaget.
Som kontorsansvarig har du ansvar för våra kontor i Övik och Umeå vilket gör det möjligt för dig att planera och sätta din prägel på arbetsplatsen. Du blir spindeln i nätet som koordinerar arbetet med administration, ordning och reda samt olika aktiviteter i syfte att uppnå ett trevligt och välfungerande kontor för dina kollegor samt stärka Knightecs varumärke. Exempel på arbetsuppgifter är ansvar för kontorets struktur, posthantering, inköp av kontorsmaterial, leverantörskontakter samt förberedelser inför medarbetarmöten och kundevent. Du är en kulturbärare som aktivt lever och förmedlar företagets vision, mission, affärsidé och värderingar. Tjänsten utgår från Örnsköldsvik men då du även ansvarar för vårt kontor i Umeå spenderar du ca 1 dag i veckan på plats där.
I grunden har du en ekonomiutbildning och minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet av service och självständigt ekonomi- och/eller administrationsarbete. Du har ett stort sifferintresse med ett utpräglat kvalitetstänk. Har du tidigare erfarenhet från konsultverksamhet, tidrapportering eller fakturering, gärna i Maconomy, så är du än mer intressant för oss. Som person är du driven, prestigelös och bidrar till en hög trivselfaktor. Du är flexibel, har ett organiserat arbetssätt och gillar att hantera enklare uppgifter parallellt med mer komplexa frågor.
Hos oss driver och påverkar du din egen utveckling genom ett stort engagemang. Utöver en utmanande och utvecklande tjänst erbjuder vi förmåner som privat sjukvårdsförsäkring, pensionsavsättning, löneväxling, friskvårdsbidrag och ett flertal roliga aktiviteter till vilka även familj och vänner bjuds in. Tjänsten är ett vikariat på 12 månader med eventuell möjlighet till förlängning, för mer information kontakta Anna Pehrson på 076-106 00 69.
Sista ansökningsdag 2016-04-11.
Ansökan görs via länken-
https://emp.jobylon.com/jobs/3689/Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Publiceringsdatum2016-03-24ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-11
Ange följande referens när du ansöker: Ekonomiadministratör Knightec
FöretagKNIGHTEC AKTIEBOLAG
AdressKNIGHTEC AKTIEBOLAG
Magasinsallén 2A
89131 ÖRNSKÖLDSVIK
KontorsadressMagasinsallén 2E
ÖRNSKÖLDSVIK
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0660-85440
Jobbnummer 2745069
Observera att sista ansökningsdag har passerat.