Ekonomiadministratör/inköpare till kund på Öckerö

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Öckerö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Öckerö, Göteborg, Mölndal, Kungälv, Tjörn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Öckerö, Göteborg, Mölndal, Tjörn, Partille eller i hela Sverige

Har du arbetslivserfarenhet som ekonomiadministratör med erfarenhet inom inköp? Då kan denna spännande tjänst vara något för dig!

Om uppdraget

Vi söker en ekonomiadministratör med erfarenhet som inköpare till detta konsultuppdrag med start snarast möjligast. Uppdraget pågår till och med 2024-08-30, med tjänstgöringsgrad på heltid (100%). Arbetet kommer ske i kundens lokaler på Öckerö.

Publiceringsdatum
2024-03-21

Arbetsuppgifter
Detta innebär bland annat att stötta upp i ekonomiadministrativa uppgifter såsom till exempel bokföring, avstämning av konton och fakturahantering. Men även att stötta befintlig upphandlare med administrativa uppgifter i TendSign. Arbeta med direktupphandling och förnyad konkurrensutsättning samt svara på frågor inom det området. Vi söker dig som är självgående med stöd av befintlig personal, och fördelningen mellan de olika rollerna kommer att vara ca 50-50 under uppdragstiden.

Kvalifikationer
• Godkänd gymnasieexamen

• Erfarenhet av ekonomiadministrativa arbetsuppgifter

• Erfarenhet av inköp enligt LOU tex genomfört direktupphandling och/eller förnyad konkurrensutsättning

• Bokförings kunskaper

• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.

• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Meriterande

• Erfarenhet från offentlig verksamhet

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 26/3.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 076-013 22 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Elvira Henningsson
elvira.henningsson@bemannia.se

Jobbnummer
8557002

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: