Ekonomiadministratör i Göteborg

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Om uppdraget

Nu söker vi en erfaren ekonomiadministratör på deltid (75%) till Göteborgs Stad.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia som startar omgående efter överenskommelse och pågår upp till 6 månader med goda möjligheter till förlängning.
Du kommer arbeta på plats i centrala Göteborg under kontorstider.

Publiceringsdatum
2023-08-23

Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiadministratör kommer du främst arbeta med kundfakturering, leverantörsfakturor och beställningar i systemet Proceedo.

Förvaltningen arbetar med olika projekt och har stora intäkter och kostnader i detaljplaneprojekt och fakturering sker löpande av planbesked, planavtal, vidarefakturering och krediteringar.
Andra sedvanliga arbetsuppgifter kan förekomma.

Kvalifikationer
Som ekonomiadministratör behöver du ha god erfarenhet från området ekonomiadministration och snabbt kunna sätta sig in i det löpande arbetet.
Erfarenhet av arbete i Agresso Unit4 Webb och goda kunskaper i Mircrosoft Excel.
Projekten hanteras i Antura och data för underlagen hämtas därifrån och det därmed meriterande om det finns goda kunskaper i Antura.
God datavana och allmän IT-kompetens är ett krav.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid, Roy.Hoang@Bemannia.se.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Roy Hoang
roy.hoang@bemannia.se
0709667600

Jobbnummer
8053133

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: