Ekonom till uppdrag i Söderhamn

Bemannia Kontor AB / Redovisningsekonomjobb / Söderhamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall, Ockelbo, Gävle eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall, Ockelbo, Gävle eller i hela Sverige

Är du utbildad ekonom med några års erfarenhet och intresse för struktur och planering? Då ska du söka till denna tjänst! Välkommen med din ansökan nedan.

Om uppdraget

Vi söker nu en ekonom för uppdrag på ett bostadsbolag i Söderhamn med start omgående fram till och med sommaren 2024. Efter uppdragsperioden finns chans till förlängning. Denna tjänst är på 100% och du kommer arbeta i kundens lokaler med möjlighet till distansarbete upp till två dagar/vecka.

Publiceringsdatum
2024-01-11

Arbetsuppgifter
Du kommer stötta ekonomienheten tillsammans med bolagets ekonomichef, controller och administratör. I din roll som ekonom arbetar du med sedvanliga arbetsuppgifter inom området, så som löpande redovisning, avstämningar, ta fram underlag för års- och månadsbokslut och göra löpande uppföljningar. Vidare kommer du arbeta med följande:

• Utredningsuppdrag kring nya ekonomistrukturer

• Ta fram struktur och arbetssätt för ekonomiska flöden

• Implementera en beslutad plan för intern kontroll

Kvalifikationer
• Akademisk examen inom ekonomi

• Tidigare arbetslivserfarenhet som ekonom, helst från offentlig sektor

Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har god samarbetsförmåga. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-01-19.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Jaqueline Shafig
jaqueline.shafig@bemannia.se
072-175 50 00

Jobbnummer
8385683

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: