Ekonom
Luleå Stift / Redovisningsekonomjobb / Luleå
2012-11-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonom" (publicerad 2024-10-04) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Luleå Stift i Luleå,
Boden,
Skellefteå,
Umeå,
Nordmaling eller i
hela Sverige Svenska kyrkan Luleå stift
söker
Ekonom
Dina arbetsuppgifter finns främst inom området ekonomi och redovisning, men innefattar även löneadministrativa frågor.
Vi söker Dig som har en ekonomisk högskoleutbildning eller motsvarande och god erfarenhet av redovisning. Vi ser även gärna att du har erfarenhet och/eller intresse för lönefrågor. Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete inom Svenska kyrkan och kunskap om dess verksamhet och organisation. Du skall vara serviceinriktad, flexibel, noggrann och ha lätt för att samarbeta.
Publiceringsdatum2012-11-01Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning med placering vid stiftskansliet i Luleå.
Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Provanställning under 6 månader kan komma ifråga.
Luleå stift strävar efter en jämn könsfördelning och mångfald bland sina anställda.
Vill Du veta mer
Kontakta ekonomichef Kerstin Häggström, tel. 0920-26 47 50 eller personalsekreterare Åsa Sköld, tel. 0920-26 47 06.
Välkommen med Din ansökan senast den 18 november 2012 under adress Luleå stift, Box 942, 971 28 Luleå eller via e-post till
lulea.stift@svenskakyrkan.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidare, 6 månaders provanställning kan komma ifråga
ErsättningFast lön
Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-18
Ansökan kan skickas till e-postadress:
lulea.stift@svenskakyrkan.seKontaktKerstin Häggström Ekonomichef tel. 0920-264750
Åsa Sköld Personalsekreterare tel. 0920-264706
FöretagLuleå Stift
AdressLuleå Stift
Box 942
97128 LULEÅ
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0920-264700
Jobbnummer 1380832
Observera att sista ansökningsdag har passerat.