Driven receptionist till Segulah på deltid

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
2009-09-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven receptionist till Segulah på deltid" (publicerad 2010-03-15) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Segulah grundades 1994 och är idag rådgivare till tre riskkapitalfonder. Investerare i fonderna är ett antal svenska och utländska institutioner. Idag är Segulah omkring 20 anställda och sitter idag i fina lokaler i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2009-09-09

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist hos Segulah är du bland annat ansvarig för att välkomna besökare och svara i telefon samt för post och budhantering. Vidare förbereder du inför möten, inköp av lunch samt ansvarar för att kontoret ser snyggt och prydligt ut. I din roll ingår även att vara behjälplig med bland annat administrativt arbete som exempelvis kopiering/scanning och inbindning av presentationer
Bakgrund
Du har två till ett års arbetslivserfarenhet av receptionistyrket eller som konferensvärdinna, gärna från kontorsmiljö. Du är van vid att se vad som behöver göras och hanterar med lätthet flera arbetsuppgifter samtidigt. Du drivs av att få andra människor att trivas och gör gärna det lilla extra för att så ska bli fallet. Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt. Du har även goda kunskaper i Officepaketet.

Dina personliga egenskaper
Som person är det viktigt att du är öppen, serviceinriktad, professionell och prestigelös. Du är representativ och kommunicerar lätt med såväl gäster som medarbetare. Det är viktigt att du har lätt för att prioritera ta egna initiativ, är stresstålig samt är noggrann och ansvarstagande. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och ska vara en person som alltid ligger steget före alla andra.

Övrig information
Tjänsten är på 60 procent. Du kommer arbeta måndag till torsdag, 8-14.30. Det är dock viktigt att du är flexibel och kan vid behov hoppa in vid andra dagar och tider. Glöm inte bort att motivera varför just du passar för tjänsten.
Låter tjänsten intressant så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan via Inhouse hemsida www.inhouse.se under lediga tjänster

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
11438 STOCKHOLM

Kontorsadress
Grev Turegatan 30

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306
E-postadress: info@inhouse.se

Jobbnummer
504139

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: