Driven ordermottagare för omgående start
SJR / Inköpar- och marknadsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Är du en social och driven person som trivs i en ansvarstagande roll? Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt och orderhantering? Söker du en inspirerande tjänst där du får vara med och påverka och utveckla ditt arbete? I så fall kan tjänsten som Ordermottagare vara tjänsten för dig!
Tjänstebeskrivning
I din tjänst som ordermottagare är du en viktig funktion i kontakten med företagets kunder samt stöd och support till säljavdelningen. Du blir en del av ett företag som präglas av samarbete, hjälpsamhet och kvalité. Dina arbetsuppgifter innefattar att ta emot samtal, svara på frågor och hantera kontakten med beställande kunder samt vårda relationen till dessa. Du tar emot inkommande order, hanterar orderflödet, fakturering och reklamationshantering. I arbetet ingår också planering av avtalsleveranser, ansvar för prisuppdateringar och avtalsförlängningar i företagets affärssystem samt framtagande av statistik. Vidare har du löpande kundkontakt via telefon och mail där din kommunikativa sida kommer väl till användning.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån orderhantering och trivs i en varierad tjänst med brett kontaktnät. Du har goda kunskaper i MS Office, främst Excel och har tidigare arbetat i affärssystem. Du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift.
Som person är du anpassningsbar, initiativrik och prestigelös. Noggrannhet och struktur är ledord i ditt arbetssätt och du kombinerar det med en utåtriktad och social förmåga. Du har en energi som smittar av sig och trivs på ett företag som präglas av flexibilitet och hjälpsamhet. Är du dessutom en lagspelare såväl som du tar stort eget ansvar för att leverera resultat inom satta deadlines har du hittat rätt! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Uppdraget är med start omgående och beräknas pågå tom sista augusti. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, tel 031-333 54 81 eller
frida.johansson@sjr.se (mailto:
frida.johansson@sjr.se)
Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Publiceringsdatum2018-03-12Om företagetSJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGina Viitala
gina.viitala@sjr.seFöretagSJR
AdressSJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48 B, Göteborg
Jobbnummer 4015503
Observera att sista ansökningsdag har passerat.