Driven löneadministratör sökes till kund i Norrort!
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning / Work Description
INHOUSE söker nu en löneadministratör till kund i Solna.
Som löneadministratör kommer du att arbeta med hela löneproduktionen från "ax till limpa" med t.ex. reseräkningar, bokföring, avstämningar, rättelser, lönerelaterade rapporter, statistik av olika slag, utredningsarbete mot kund osv. På företaget kommer du att arbeta med hela löneprocessen i Sverige och Norge samt koordinera lönerna i Finland och Danmark.
Din profil / Your profile
Vi söker dig som är en erfaren löneadministratör och har minst 2-3 års erfarenhet. Du ska ha en grundläggande utbildning i lön alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du ska ha god vana av att arbeta med kunder och har en vana av att läsa och tolka olika kollektivavtal. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat med nordiska löner och då gärna norska löner. Det är också meriterande om du arbetar eller har arbetat inom FMCG.
Som person är du utåtriktad, social, har ett eget driv, är självständig och har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra. Du ska vara lösningsorienterad och gärna ha ett visst mått av affärsmässighet. Du ska även vara bra på att ge god service och veta vikten av det.
Övrigt / Other
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 12 månader med möjlighet till förlängning. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin.
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Publiceringsdatum2014-05-21Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 839
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Siggelin
elin.siggelin@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Jobbnummer 1883819
Observera att sista ansökningsdag har passerat.