Driven IT support till service desk / first line
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-07-03FöretagetFöretaget är en hotellkedja som är väletablerad och marknadsledande i Norden. Tjänsten är placerad på hotellkedjans huvudkontor i centrala Stockholm, där cirka 400 personer arbetar. IT-avdelningen består av 50-talet medarbetare varav IT service desk har 16 stycken som är uppdelade på first- och second line, teamledare, incident manager samt avdelningschef.
Dina arbetsuppgifterSom IT support på företaget ingår du i ett team som arbetar med att ge support till anställda på företages hotell som är belägna i sju olika länder. Du kommer att ta inkommande samtal på både svenska och engelska och arbetet består av att registrera inkommande ärenden i ärendehanteringssystemet samt klassificera, lösa och eskalera ärenden. Vidare uppdaterar och dokumenterar du lösningar, arbetar i Active Directory, Windows samt i hotellkedjans interna system. Ärendena du hanterar innefattar bland annat lösenordsbyten, applikationer, AD, telefoni, hårdvara och Office 365.
Tjänsten löper över fem månader med chans till förlängning.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning, gärna med inriktning IT
• Erfarenhet av serviceinriktat yrke
• Stort intresse samt förståelse för IT
• Det är meriterande om du har erfarenhet från servicedesk
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Som person är du kommunikativ och serviceinriktad med god förståelse för kunders olika behov då du i rollen ger support till individer med olika nivå av förståelse för IT. Du är även flexibel, ordningsam och strukturerad med förmågan att hantera flera olika ärenden parallellt. I och med att rollen innefattar mycket eget ansvar ser vi även att du självgående och initiativtagande som person. Du ingår i ett team och bör därför vara en lagspelare som motiveras av att samarbeta mot ditt teams uppsatta mål.
Övrig information:
Start: Augusti
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, IT support, service, servicedesk, first line, 1st line, AD, Windows, Stockholm, heltid, helpdesk, Office 365
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Liström
martina.listrom@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3586418
Observera att sista ansökningsdag har passerat.