Driven IT support till service desk / first line

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-07-03

Företaget
Företaget är en hotellkedja som är väletablerad och marknadsledande i Norden. Tjänsten är placerad på hotellkedjans huvudkontor i centrala Stockholm, där cirka 400 personer arbetar. IT-avdelningen består av 50-talet medarbetare varav IT service desk har 16 stycken som är uppdelade på first- och second line, teamledare, incident manager samt avdelningschef.


Dina arbetsuppgifter
Som IT support på företaget ingår du i ett team som arbetar med att ge support till anställda på företages hotell som är belägna i sju olika länder. Du kommer att ta inkommande samtal på både svenska och engelska och arbetet består av att registrera inkommande ärenden i ärendehanteringssystemet samt klassificera, lösa och eskalera ärenden. Vidare uppdaterar och dokumenterar du lösningar, arbetar i Active Directory, Windows samt i hotellkedjans interna system. Ärendena du hanterar innefattar bland annat lösenordsbyten, applikationer, AD, telefoni, hårdvara och Office 365.

Tjänsten löper över fem månader med chans till förlängning.


Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning, gärna med inriktning IT
• Erfarenhet av serviceinriktat yrke
• Stort intresse samt förståelse för IT
• Det är meriterande om du har erfarenhet från servicedesk
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

Som person är du kommunikativ och serviceinriktad med god förståelse för kunders olika behov då du i rollen ger support till individer med olika nivå av förståelse för IT. Du är även flexibel, ordningsam och strukturerad med förmågan att hantera flera olika ärenden parallellt. I och med att rollen innefattar mycket eget ansvar ser vi även att du självgående och initiativtagande som person. Du ingår i ett team och bör därför vara en lagspelare som motiveras av att samarbeta mot ditt teams uppsatta mål.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, IT support, service, servicedesk, first line, 1st line, AD, Windows, Stockholm, heltid, helpdesk, Office 365

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Liström martina.listrom@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3586418

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: