Driven ekonomiassistent till Trivec
Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
I samarbete med Avanzera söker Trivec nu en ekonomiassistent inom kundreskontra. Trivec erbjuder dig en intressant roll i en spännande och fartfylld verksamhet. Din arbetsplats kommer att vara i deras nya lokaler belägna vid Danvikstull i Stockholm. Tillsammans ingår du i en grupp om tre personer som bildar Trivecs nordiska ekonomiavdelning. Du rapporterar till Ekonomichef Norden. Tjänsten är en heltidsanställning tillsvidare. Trivec ser långsiktigt på din anställning och vill att du ska utvecklas tillsammans med dem och tjänsten är tänkt att påbörjas omgående.
Trivec - är Skandinaviens ledande leverantör av pc-baserade kassa-terminalsystem till restauranger och hotell. Trivec är en internationell koncern med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike. Moderbolaget ägs av Verdane Capital, E-capital samt ledande befattningshavare inom Trivec.
Läs gärna mer om oss på
www.trivec.se Arbetsuppgifter:
Tjänsten innebär i första hand arbete inom kundreskontran, med exempelvis fakturahantering, påminnelsehantering, löpande bokföring samt daglig kundkontakt. Rollen kommer även innebära att göra avstämningar och att lägga upp nya avtal samt agera support för avtals- och fakturafrågor. Du kommer att arbeta i en Shared Service organisation med kontaktytor såväl i
Sverige som övriga Norden. Inom ramen för Shared Service organisationen kommer du att få möjlighet att utveckla din kompetens även inom andra områden. Trivec stävar efter alla anställda inom Shared Service organisationen ska kunna arbeta med olika uppgifter inom avdelningen, för att skapa större variation i arbetet och för att kunna stödja varandra i arbetet.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har en ekonomiutbildning samt 1-3 års erfarenhet från arbete inom kundreskontra. Trivec arbetar i Navision och det är meriterande om du har erfarenhet från och har arbetat i något av de större ekonomisystemen.
Personliga egenskaper
Som person är det viktigt att du har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete och att du är en driven och engagerad person. Du är social och som person beskrivs du som positiv och nyfiken.
Vidare ser vi gärna att du är noggrann, serviceinriktad och trivs med att arbeta med siffror och administration. Du har lätt för att samarbeta i team och du trivs i en fartfylld verksamhet med högt i tak!
Bemanning med personligt engagemang:
Vid den här rekryteringen samarbetar Trivec med Avanzera. För mer information om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Camilla Jonsson på telefon 073 544 24 22 eller mail:
camilla.jonsson@avanzera.se Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-06-04ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-29
Ange följande referens när du ansöker: 1066
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Jonsson
camilla.jonsson@avanzera.se 0735442422
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 4184843
Observera att sista ansökningsdag har passerat.