Driven ekonomiassistent till trevligt bolag
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2023-01-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven ekonomiassistent till trevligt bolag" (publicerad 2023-10-05) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent till ett uppdrag med start i augusti. Du ingår i ett trevligt team och bolaget har lokaler ett stenkast från Korsvägen i Göteborg.
Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent kommer du att fungera som projektadministratör och arbeta i ett större team. Du ansvarar självständigt för dina delar och arbetsuppgifterna består främst av fakturering, uppdragshantering, leverantörsreskontra och kundfordringar. Arbetet ställer krav på noggrannhet och social förmåga då du har många kontaktytor i din vardag. Vidare är du positiv, serviceinriktad och driven att bidra till att leverera med högsta kvalitet. Vi värdesätter delaktighet, ansvar och kommunikation.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har grundläggande kunskaper inom ekonomi och har arbetat i en roll som ekonomiassistent tidigare. För att passa i gruppen bör du vara en självgående, ödmjuk och lösningsorienterad person som är noggrann i ditt arbete. Du som söker behöver behärska svenska och engelska i tal och skrift. Har du tidigare arbetat i affärssystemet IFS är det meriterande.
Ytterligare information om uppdraget
Tjänsten är på heltid och uppdraget är på sex månader men med god chans till förlängning.
Start är tänkt så snart som möjligt.
Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Katarina Forslund på telefonnummer 031-333 54 82. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte utan skicka in din ansökan redan idag!
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Katarina Forslund
katarina.forslund@sjr.se +46704715925 Jobbnummer 7340687
Observera att sista ansökningsdag har passerat.