Driven ekonomiassistent sökes

Obmgruppen AB / Ekonomiassistentjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Obmgruppen AB i Sigtuna

TJÄNSTEN

Det rör sig om en heltidstjänst med arbetstiderna 07:00-16:00, måndag till fredag på vårt huvudkontor i Arlandastad. Vi avser att tillsätta tjänsten så snart som möjligt.

Teamet på vår ekonomiavdelning består i dag av 3 personer. Tjänsten innebär att i samverkan med dem sköta reskontrahantering, löpande administration för bolagen i vår koncern samt kundsupport per telefon och mail för våra kunder gällande ekonomi och de tjänster som vi erbjuder.

Vi på huvudkontoret är ett fåtal medarbetare i en växande koncern. Tjänsten blir därmed till viss del av dynamisk karaktär där man under tid kan få ytterligare uppgifter vartefter som behovet uppstår. Därför så är det bra om man har en prestigelös inställning och inte låser sig till att enbart utföra vissa uppgifter.

VEM VI SÖKER

Vi söker dig som är social, serviceminded, strukturerad, lösningsorienterad och självgående.

Du ska ha minst 3 års erfarenhet av reskontrahantering och därmed behärska de processer som detta omfattar.

Arbetet utförs i affärssystemet Pyramid. Erfarenhet av detta system är meriterande, men inget krav.

Du ska kunna jobba både självständigt och i samverkan med kollegor.

Ha lätt för att kommunicera flytande i tal och skrift på svenska.

Vi ser gärna att du har ett pendlingsavstånd till vårt kontor på max 30-40 minuter.



OM FÖRETAGET

OBM GRUPPEN är ett av Sveriges största bolag inom besiktningstjänster. Våra tjänster utförs rikstäckande av våra lokala bolag som ingår i koncernen. Vårt huvudkontor är beläget i Arlandastad och vi är i dagsläget 8 medarbetare. OBM Gruppens totala omsättning är i dagsläget ca 120 miljoner årligen.

Vi på OBM Gruppen kännetecknas av stor kompetens och lång erfarenhet inom fuktskador, besiktningsverksamhet och saneringsbranschen. Vår organisation kombinerar smidigheten och flexibiliteten av det mindre företaget, men har samtidigt resurserna av det stora företaget. Kort sagt så plockar vi ut de bästa egenskaperna för att skapa en så pass kvalitativ, kostnadseffektiv och funktionell kundupplevelse som möjligt.

OBM Gruppens organisation bygger på samverkan och support mellan företagen gällande personal och utrustning. Vi utbyter ständigt kunskap och erfarenhet inom organisationen, vilket gynnar dig som kund eftersom det ger oss högre kompetens och bättre kostnadseffektivitet.

Vår affärsidé är

• Att erbjuda produkter och tjänster inom fuktteknik som är anpassade till kundens behov och önskemål.

• Att garantera spetskompetens och service inom besiktning och konsulttjänster.

• Att erbjuda kunskap och anpassade tekniska lösningar i kombination för att åtgärda och förhindra att fuktskador uppstår.

• Att sälja och hyra ut utrustning för att åtgärda och förhindra att fuktskador uppstår

Vi utför bl.a. installationer, besiktningar, avfuktningar, skadeutredningar och mätningar. Våra skadeutredningar skapar ett underlag som gör att vi kan erbjuda de lösningar som passar just dig och ditt behov åtgärder bäst. Vi tillhandahåller även produkter som avfuktningsaggregat, mätinstrument och ventilationstillbehör.

Publiceringsdatum
2022-03-11

Ersättning
Monthly Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Obmgruppen AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Obmgruppen AB (org.nr 556806-2367)

Arbetsplats
OBM GruppenAB

Kontakt
Utvecklingschef
Andreas Strindemark
andreas@obm.se
0705910253

Jobbnummer
6425377

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Obmgruppen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Obmgruppen AB: