Driven administratör sökes till kund i Värtahamnen!

Aditro Logistics Staffing AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-05-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven administratör sökes till kund i Värtahamnen!" (publicerad 2017-06-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aditro Logistics Staffing AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en administratör till vår kund i Värtahamnen som är ett väletablerat rederi och transportbolag. Du kommer att arbeta mycket back office med att underhålla bolagets system samt skicka och påminna om olika rapporter. Du kommer även ha mycket internationell kontakt med bolagets kunder i Norden såväl Baltikum genom att supportera deras system. Arbetstiden är förlagd 8:15-17:00 och du ska kunna vara öppen för övertidsarbete då detta kan förekomma.

Din profil

Kvalifikationer:

• Stor erfarenhet av administrativt arbete samt gärna en bakgrund inom logistik
• Flytande i engelska och svenska i tal och skrift då mycket kontakt kommer ske med internationella kunder
• Vara duktig på siffror och systematiskt tänkande
• Snabbtänkt och stresstålig
• Flexibel och serviceinriktad
• Ha rätt inställning och gilla utmaningar
• Teamplayer och prestigelös
• Goda kunskaper i Microsoft Office och Excel

Uppdraget är en del av Aditro Logistics uthyrningsverksamhet med möjlighet för överrekrytering efter 6 månader. Uppdraget är på heltid och du kommer utgå från vår kunds kontor i Värtahamnen. Vi ser gärna att du som kandidat kan börja ditt uppdrag i mitten av Juni. Urval sker löpande!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-05-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-19
Ange följande referens när du ansöker: 489
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Pavlovic

Företag
Aditro Logistics Staffing AB

Adress
Aditro Logistics Staffing AB
Strandbergsgatan 61
11251 Stockholm

Kontorsadress
Strandbergsgatan 61

Jobbnummer
3517655

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aditro Logistics Staffing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aditro Logistics Staffing AB: