Driven administratör sökes för kunds räkning

Bemannia Kontor / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du en administrativ tjänst där du får arbeta löpande med varierande arbetsuppgifter och bidra med service? Har du också tidigare erfarenhet som administrativ assistent eller administratör? Då är du varmt välkommen att ansöka om detta sex månaders uppdrag hos statlig myndighet.

Om uppdraget:

Vår kund är en statlig myndighet belägen i centrala Stockholm. Myndigheten tillhandahåller service inom det statliga området, främst inom ekonomi, juridik, kapitalförvaltning och administration. Uppdraget är på heltid och avser perioden 2018-10-08 till och med 2018-03-29.

Publiceringsdatum
2018-09-17

Arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund kommer du att hantera och kontera fakturor, hantera lönesystem, månadsrapporter och skriva anställningsavtal. Därutöver kommer du att ha en del kundkontakt, bland annat med fastighetsförvaltare och cateringbolag, samt att du hanterar övrig administration. Med andra ord är du van att hålla många bollar i luften samtidigt och lyckas väl med att självständigt organisera ditt administrativa arbete, samtidigt som du erhåller ett kundfokus och är professionell i ditt bemötande gentemot kunder och medarbetare.

Kvalifikationer
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madeleine Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4350681

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: