Driven Account Manager Supplies - Webshop

Placera Personal AB / Säljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Söker du ett seriöst säljjobb där din talang, vilja och ambition tas på allvar - och till högre höjder? Då har vi helt klart utmaningen för dig!

Vår kund är marknadsledande i sin nisch och tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak.

Tjänsten
Tjänsten som Account Manager Supplies - Webshop är till en början ett konsultuppdrag på 6 månader, start omgående där du arbetar som konsult via Placera Personal. För rätt person finns goda möjligheter till anställning efter det. Du kommer att arbeta som Account Manager Supplies 50% samt ansvarig för Webshop i Sverige 50%. 

Publiceringsdatum
2013-03-14

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Account Manager Supplies - Webshop har du följande arbetsuppgifter: 

• Ansvar för egen säljbudget
• Utveckla Webshopen till en levande shop där det sker uppdateringar av produkter och material och merförsäljning veckovis och få crosselling
• Utbilda kollegor i hur webshopen fungerar
• Ansvara för rapportering av säljarbetet i CRM systemet
• Orderläggning enligt ISO
• Driva in kunder med kampanjer till Webshopen med hjälp av olika verktyg i samråd med Supplies manager i landet
• Säkerställa webförsäljning/transaktioner till respektive accont manager

Kvalifikationer
För att passa i rollen som Account Manager Supplies - Webshopen ser vi att du har:

• Minst 1 års erfarenhet av försäljning
• Erfarenhet att skapa och underhålla webbsidor
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Office
• Erfarenhet av CRM och SAP är meriterande

Du som har oändlig energi, en stor dos eget driv och är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna kommer att trvias hos vår kund. I utbyte mot ditt engagemang och driv erbjuds du god löneutveckling och en perfekt språngbräda till en lysande säljkarriär. Du erbjuds en energisk arbetsplats med stark säljkultur, triggande tävlingar och höga ambitioner. Du har en stabil grundlön och ett mycket fördelaktigt provisionssystem. Du får en gedigen grundutbildning i företaget, försäljningen och produkterna. Det är positivt om du är intresserad av att utveckla dig vidare som försäljare inom företaget.

Vill du jobba på ett företag med stora utvecklingsmöjligheter? Är du redo att anta utmaningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Arbetstider och omfattning
Heltid, dagtid. Start omgående.

Ersättning
Garantilön + provision.

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ecaterina Cavieres, Rekryterare 08-586 22 719

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Jobbnummer
1494044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: