Driftiga B2B säljare sökes till ComHem!!

Addman Bemanning AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Addman Bemanning AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

AddMan Bemanning AB grundades 2007. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering.

Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären!

Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet!

ComHem är en av Sveriges största operatörer och når cirka 40 procent av landets hushåll med vårt nät och våra tjänster inom tv, höghastighetsbredband och telefoni. Vår vision är att vara den självklara partnern för bekymmersfria kommunikations- och underhållningstjänster. Basen för vår affär är en driftsäker infrastruktur i samarbete med fastighetsägare. Vi är cirka 950 anställda med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Härnösand och Örnsköldsvik.
Under 2013 har Com Hem tagit viktiga steg för att nå ut till såväl företag som till fler konsumenter med sina tjänster. Från starten 1983 har Com Hem främst riktat sina erbjudanden till svenska privatkonsumenter, den strategin har nu utökats till att även innefatta företag som finns i fastigheter anslutna till Com Hems nät. Under året har vi även utökat vår närvaro i öppna nät där vi genom nya samarbeten med en mängd stadsnätsoperatörer runt omkring i landet får möjlighet att nå nya kunder med våra tjänster.  

På uppdrag av Com Hem söker vi nu driftiga B2B säljare som vill arbeta med att marknadsföra och sälja Com Hem's produkter/tjänster. I din roll som B2B säljare kontaktar du små och medelstora företagskunder, gör en behovs analys av kundens nuvarande lösning och behov, för att därefter presentera den lösning som passar kunden bäst. Du kommer att vara del av ett motiverat och resultfokuserat team med högt i tak och mycket tempo.

För att passa in i rollen tror vi att du..

• Har erfarenhet från telefonförsäljning, meriterande om du har arbetat med B2B

• Trivs i en roll med telefonen som arbetsredskap

• Är driftig och självgående

• Är en teamplayer som bidrar till en bättre stämning

• Triggas av att arbeta stenhårt för att nå uppsatta mål

• Är tekniskt intresserad, meriterande om du har arbetat med fiber och bredband, gärna hos en annan aktör

Är du rätt person erbjuds du..

• En riktigt rolig utmaning med mycket goda intjäningsmöjligheter

• Ett starkt varumärke med marknadsledande produkter/tjänster

• Likasinnade kollegor

• Motiverande arbetsmiljö i nyrenoverade lokaler i Kista (17 min från T-centralen)

• En trygg grundlön + provision

• Kontorstider måndag - fredag 

Tillträde: Februari
Lön: Fastlön + provision enligt gällande modell

Låter detta som något för dig? Skicka oss din ansökan redan idag då tjänsten skall tillsättas i slutet av Januari. Bifoga ditt CV, foto samt ett personligt brev där du beskriver varför just du är rätt person!

Du vet väl att du alltid kan hålla dig uppdaterad om våra lediga tjänster på facebook. Gilla oss och håll dig uppdaterad. 

https://www.facebook.com/AddmanBemanningAb/app_129175730573635

Publiceringsdatum
2014-01-27

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-02-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Oscar Rouhi 0733-499 201

Företag
Addman Bemanning AB

Adress
Addman Bemanning AB
Borgarfjordsgatan 7, 6TR
16440 Kista

Jobbnummer
1761114

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Addman Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Addman Bemanning AB: