District Manager - Shurgard, Göteborg/Skåne
Retail Knowledge / Försäljningsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Shurgard Self Storage är marknadsledare i Europa inom self storage lösningar för företags- och privatkunder. Shurgard grundades 1994 och har 187 anläggningar med över 500 anställda i sju europeiska länder. I augusti 2006 blev Shurgard ett dotterbolag till Public Storage som är världens största ägare och aktör inom self storage anläggningar, med över en miljon kunder och mer än 2100 anläggningar i 38 länder.Vi är angelägna om att satsa på våra medarbetare och på kompetensutveckling på alla nivåer.
District Manager – Shurgard, Göteborg/Skåne
Vill du ta din karriär till nästa nivå? Vill du testa dina ledarskapsvingar i en expansiv och annorlunda bransch? Trivs du i rollen som distriktschef i ett geografiskt spritt område med ansvar för verksamhet och personal?
Shurgard, Europas ledande företag inom self-storage rekryterar just nu en Distriktschef till region Skåne och Göteborg. Du ansvarar för den dagliga ledningen och driften av totalt 9 anläggningar med en omsättning på ca 80 miljoner och leder och utvecklar din personal, ca 20 anställda. Du driver den dagliga försäljningen inom ditt distrikt och vidareutvecklar en kundfokuserad säljkultur. Du ansvarar för att anläggningarna når och överträffar sina försäljningsmål i enlighet med Shurgards normer och värderingar.
Ansvarsområde:
Försäljnings- och resultatansvar för ditt distrikt.
Rekrytera, leda, coacha och utveckla dina anställda på anläggningarna.
Optimera bemanningen så att anläggningarna drivs effektivt och inom budget, arbeta på anläggning vid behov.
Arbeta med nyckeltal och göra rutinmässiga kontroller inom drift, underhåll och säkerhet för att säkerställa att vi arbetar i enlighet med gällande rutiner och processer.
Daglig uppföljning av anläggningarnas resultat och vid behov genomföra förändringar så att distriktet uppnår sina mål.
Implementera lokala och centrala rutiner och processer.
Ansvara för kostnadskontroll och investeringar för att säkerställa driften i enlighet med företagets rutiner och processer.
För att lyckas i denna roll måste du ha följande:
Minst 5 års erfarenhet från kedjeföretag inom detaljhandeln i ledande befattning med ansvar för verksamhet och personal i ett geografiskt spritt område är ett krav.
Erfarenhet av att bygga och leda en säljande organisation med starkt kundfokus och ansvar för kostnader och intäkter.
Du är en driven ledare med genuint intresse och kunskap inom försäljning och kundservice och med en vilja att jobba nära verksamheten och komma till avslut.
Kunskap och intresse att rekrytera, motivera och utveckla människor, ingjuta ansvartagande och skapa resultat.
Du är en god organisatör och duktig på att planera ditt arbete.
Du har mycket god förmåga att kommunicera på svenska och engelska.
Flexibel att resa, övernatta och arbeta inom ett geografiskt spritt område, villig att arbeta vissa helger.
Shurgard erbjuder dig ett omväxlande arbete i ett expanderande företag inom detaljhandeln, med fokus på försäljning och kundservice. Möjlighet till utveckling och ett företag präglad av hög teamkänsla. Vi erbjuder konkurrenskraftig grundlön med ett generöst bonusprogram. Välkommen med din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Sandra Årestad 0736-870371.
Publiceringsdatum2009-10-22Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-11-22
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagRetail Knowledge
AdressRetail Knowledge
Box 55720
11483 Stockholm
Jobbnummer 525630
Observera att sista ansökningsdag har passerat.