Din Lön söker nu nordisk lönespecialist
Help at work / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Help at work
Vår kund
Din Lön Stockholm AB är en svensk aktör inom området löneadministration, med stark förankring i Stockholmsområdet, men med kunder i hela Sverige och även utomlands. Kunderna finns inom ett stort antal olika näringsgrenar och i skiftande storlek. Din Lön har genom strategiska beslut valt att bedriva verksamhet främst inom löneadministration. Löneadministration är därför deras kärnverksamhet med ständig strävan om att alltid vara bäst inom detta område. Det unika med Din Lön är deras stora personliga engagemang och höga servicegrad vilket skall ge deras kunder en upplevelse om att de är löneavdelningen i företaget. Som en naturlig koppling till löneadministration utför de också uppdrag inom HR-administration där de genom kunnig personal och bra verktyg erbjuder deras tjänster tillsammans med löneadministrationen, men också separat.
Din Löns mål är att erbjuda högkvalitativa tjänster genom god kompetens, bra tillgänglighet och snabb återkoppling till våra kunder. Bra kommunikation, hög flexibilitet, god kännedom om våra kunders verksamhet och behov är ledord i verksamheten. Genom lång erfarenhet inom lön och HR-administration har Din Lön möjlighet att tillsammans med kunden kontinuerligt utveckla och förbättra processerna kring lön och HR-administration.
Idag är man 8 lönespecialister som tillsammans bistår företagets kunder inom lön- och Hr-frågor. Hos Din Lön värderar man kompetensutveckling högt. Att hålla sig ajour och fortsätta utvecklas är ett måste för att upprätthålla den goda kvaliteten i deras tjänster. Nya kunder tillkommer kontinuerligt och företaget fortsätter att expandera.
Publiceringsdatum2012-03-19ArbetsuppgifterÖkad efterfrågan från Din Löns kunder på kompetens inom norsk samt dansk löneadministration gör att vi nu söker en duktig och erfaren lönespecialist med god erfarenhet av nordisk lönehantering, allt ifrån administration till kontakt med myndigheter i Norge och Danmark. Som lönespecialist hos Din Lön arbetar du nära dina kunder med stort ansvar för en effektiv löneprocess och fokus på service.
ProfilVi söker dig med goda kunskaper i norsk och dansk lönehantering och tror att du har minst 3 års erfarenhet av liknande arbete. Du är engagerad i ditt arbete, servicefokuserad och lägger stor vikt vid att alltid leverera med kvalitet, i tid. Självklart är du noggrann, ansvarsfull och positiv.
Har du tidigare arbetat i Hogia samt FLEX tid och FLEX resor är det meriterande.
Din Lön Stockholm AB har kontor i Kista i nära anslutning till tunnelbanan (Akalla).
Vi välkomnar såväl manliga som kvinnliga sökanden. Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag och övergår i anställning hos Din Lön efter 6 månader.
Skicka din ansökan till ansvarig rekryteringskonsult Ida Tegner, Help at Work.
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver - ja just det - hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 221
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagHelp at work
AdressHelp at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm
Jobbnummer 1190001
Observera att sista ansökningsdag har passerat.