Delivery Manager Stockholm
eWork Scandinavia AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos eWork Scandinavia AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Södertälje,
Norrtälje eller i
hela Sverige eWork är en komplett konsultleverantör. Med tillgång till över 70.000 konsulter erbjuder vi specialister globalt inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Det innebär att vi alltid kan garantera leverans av rätt kompetens till rätt pris. Genom att samla kunders konsultinköp hos oss sparar denne dessutom tid, kan effektivisera administrationen och kapa kostnaderna. eWork har ramavtal med fler än 140 storföretag och varje år genomför våra konsulter omkring 5000 uppdrag. eWork är noterat på NASDAQ OMX Stockholm och omsätter närmare 4 miljarder SEK.
Tjänsten
Vi behöver förstärka ett av våra säljteam och söker därmed en Delivery Manager som kan ge en förstklassig service till våra kunder och konsulter.
Som Delivery Manager har du en roll mitt i hjärtat i eWorks verksamhet och arbetar med att leverera och sälja in rätt konsult till rätt uppdrag. Du har en god människokännedom, affärssinne och kan ge ett förtroendeingivande professionellt intryck. I rollen ingår att arbeta med offerter, förhandlingar, avtal samt ansvara för uppföljning, förlängningar och avstämningar. Rollen omfattar mycket administration och det är viktigt att du arbetar strukturerat och har lätt för att prioritera.
Din bakgrund Du har 1-3 års arbetslivserfarenhet inom administration, ekonomi, support eller annat serviceyrke där du har hanterat kundrelationer. Du trivs i en organisation med säljfokus och att arbeta i team där tempot är högt. Eftersom många av våra kunder är internationella är det krav att du är flytande i engelska både tal och skrift. Du skall även ha god erfarenhet av Officepaketet.
Som person ska du:
• kunna växla med att arbeta operativt och lyfta blicken för att prioritera
• vara strukturerad och arbeta effektivt
• vara en självgående teamspelare med affärssinne
• ha en personlig mognad och en prestigelös approach
• drivas av att arbeta med förbättring och att leverera kvalitet
• ha en mycket god administrativ förmåga samtidigt tycka det är roligt med administration
Vi erbjuder
Vi erbjuder ett flexibelt, intensivt och händelserikt arbete med högt tempo och frihet under ansvar. Vi sitter i moderna lokaler belägna i centrala Stockholm och har en positiv stämning, mycket driv och entreprenörskänsla. Vi är stolta över vår framgång och söker dig som vill bidra till nästa steg i vår resa.
Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vi har även valt att tillämpa ett generellt begåvningstest under procesen.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2015-10-02ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretageWork Scandinavia AB
AdresseWork Scandinavia AB
Klarabergsgatan 60
11121 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2461337
Observera att sista ansökningsdag har passerat.