Dekoratör/projektledare/butikspersonal
Svartvita Rum AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svartvita Rum AB i Stockholm Svartvita rum är en inredningsbutik på Kungsholmen 18 i Stockholm som på kort tid tagit en självklar plats bland de etablerade inredningsbutikerna i Stockholm. Här återfinns de svarta och vita designklassikerna samtidigt som nya, små formgivare ges möjligheten att få synas. Vi är ett positivt gäng med hög ambitionsnivå som söker en ny medarbetare.
Vi söker dig som har en längre arbetslivserfarenhet och som hunnit fylla 30. Gärna varit egen men som saknat arbetskamrater. Vi vill att du ska vara självständig och driven och vara beredd att ta ett stort eget ansvar för vår gemensamma arbetsplats.
Du behöver vara organiserad, strukturerad och vara extremt lösningsorienterad. Van att kavla upp ärmarna och jobba hårt när det behövs. Du ska vara en riktig entreprenör som utmanas och gillar att ta uppgiften till en högre nivå i varje steg och som inte är rädd att ta för dig. Vi kan summera det hela med att vi har en hög lägsta-nivå på allt vi gör i butiken. Vi är stolta över att kunna säga det.
Om du dessutom är intresserad av webb, it och sociala medier så är detta givetvis ett plus.
Stämmer detta in på dig så är du välkommen att söka tjänsten och bli en del av Svartvita rum.
Maila ansökan till Pernilla Engström senast den 30 nov, arbetstid och tillträde enligt överenskommelse.
Publiceringsdatum2014-10-27Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
pernilla@svartvitarum.seFöretagSVARTVITA RUM AB
AdressSVARTVITA RUM AB
KUNGSHOLMSGATAN 18
11227 STOCKHOLM
KontorsadressKUNGSHOLMSGATAN 18
STOCKHOLM
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-332622
E-postadress:
info@svartvitarum.se Jobbnummer 2045288
Observera att sista ansökningsdag har passerat.