Dansktalande orderadministratör
Stort interntationellt bolag / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2013-03-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande orderadministratör" (publicerad 2013-03-16) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stort interntationellt bolag i Stockholm 2Complete AB
Om 2Complete
Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.
Publiceringsdatum2013-03-07ArbetsuppgifterSom orderadministratör hos vår kund arbetar du främst mot elektronikkedjor och större varuhus. Du kommer att bli en del av ett professionellt team bestående av nio personer som är ledande inom sitt gebit. Då mycket av den externa kommunikationen inte bara sker via telefon, utan även via mail, ser vi gärna att din svenska och danska är lika stark skriftligt som muntligt. Då personalen arbetar i ett högt tempo har du givetvis vana från arbetsplatser med en sådan miljö.
Dina huvuduppgifter kommer att vara orderregistrering, prisuppdatering samt leveransuppföljning. Du agerar support mot bolagets kunder och har ett tätt samarbete med säljarna och företagets supply-funktion.
Denna heltidstjänst är en del i en bemanningslösning med start omgående. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos vår kund i Kista.
ProfilFör att ha bästa förutsättningar att klara tjänsten ser vi att du har 1-2 års erfarenhet från orderadministration. Rollen är inriktat mot den danska marknaden men kräver att du även är flytande i svenska och engelska. Har du kunskap i norska eller finska ses detta som meriterande. Dina administrativa kunskaper behöver vara väl utvecklade eftersom gruppen hanterar orderflöden, priskontroller, leveransuppföljning, kundfrågor mm. Har du erfarenhet av affärssystemet SAP är detta meriterande, men inte ett krav. Vi ser även positivt på erfarenheter från andra stora affärssystem. Då du kommer att ha kundkontakt är du social, stabil och flexibel. Du har ett starkt kundfokus och är van vid en hög arbetsbelastning.
Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande då uppdraget skall tillsättas omgående.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-22
Ange följande referens när du ansöker: 117
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Karlsson
FöretagStort interntationellt bolag
AdressStort interntationellt bolag
Sveavägen 33
11134 Stockholm
Jobbnummer 1487010
Observera att sista ansökningsdag har passerat.