Dansktalande kundservicemedarbetare
Nazar Nordic AB / Administratörsjobb / Malmö
2013-10-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundservicemedarbetare" (publicerad 2017-02-22) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nazar Nordic AB i Malmö Nazar Nordic är specialister på femstjärniga lyxhotell med All Inclusive för hela familjen. Huvudkontoret ligger i Malmö och härifrån arrangeras lyxcharterresor från Skandinavien och Finland till Medelhavet. Nazar Nordic ingår i en nordisk resegrupp som består av, förutom Nazar Nordic, Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark och Norge, Finnmatkat i Finland, TEMA, WonderCruises och flygbolaget TUIfly Nordic. Den nordiska resegruppen ingår i världens största resekoncern, TUI Travel Plc. TUI Travel Plc har 30 miljoner kunder per år, 50 000 anställda och erbjuder resor från 25 länder.
Om jobbet
Som dansktalande kundservicemedarbetare hos Nazar blir du en del av vår framgångsrika Serviceavdelning där all kundservice och försäljning sker via telefon, E-mail och sociala medier. Tjänstens huvuduppgift är att matcha kundens önskemål med rätt semester. Semestern är för många en av de viktigaste händelserna på året. I vårt kundservicecenter ställer vi därför stora krav på att våra kunder ska bli betjänade på sitt eget språk och att servicenivån är hög. Utöver kundservice och försäljning arbetar tjänsten ca 20 % på årsbasis med översättningar från svenska till danska och korrekturläsning av danska texter.
Arbetsuppgifterna i korthet:
• Försäljning av våra resor och tilläggsprodukter till nya och befintliga kunder
• Kundservice avseende ombokningar, avbokningar och allmänna frågor
• Att hållas sig ajour med uppdateringar av våra produkter för att på bästa sätt kunna ge våra kunder en oförglömlig semester
• Administrativt servicearbete vid behov
• Danska interna översättningar och kvalitetssäkring av externa danska översättningar som publiceras i olika marknadsföringssammanhang
Vem är du?
Som person är du serviceminded, positiv och kvalitetsorienterad. Du arbetar självständigt men blir stimulerad av att vara en del av ett framgångsrikt team. Du tycker att det är motiverande att arbeta för att nå uppsatta mål. Du är van vid att arbeta med datorn och telefonen som dina främsta arbetsredskap. Stresstålighet och flexibilitet har du utvecklat under dina tidigare anställningar. Du har lätt för att upprätta relationer med nya människor och är en person som inspirerar dina kunder. Du är av naturen noggrann, strukturerad och sätter en ära i att hålla deadlines.
Övriga krav och önskemål
• Krav - Danska som modersmål och god förståelse för det svenska, norska eller finska språket
• Krav - Minst två års arbetslivserfarenhet
• Meriterande - God förståelse för det engelska språket
• Meriterande - Erfarenhet av telefonförsäljning eller annat försäljningsarbete
• Meriterande - Erfarenhet av kundtjänstarbete
• Meriterande - Arbetat i resebranschen
• Meriterande - Studier i danska språket på universitetsnivå
• Meriterande - Erfarenhet av översättningsarbete
Vi erbjuder:
• Anställning i en världsomspännande koncern som är globalt marknadsledande
• En informell och internationell arbetsmiljö med engagerade kolleger
• Baserad i nya, fina lokaler i Malmö
• Konkurrenskraftiga anställningsvillkor enligt kollektivavtal
Mer information
• Provanställning på sex månader som kan övergå i en tillsvidareanställning
Rekryteringsprocessen pågår löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Publiceringsdatum2013-10-11Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-10-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristofer Gillborg +46 40 699 88 47
FöretagNazar Nordic AB
AdressNazar Nordic AB
Slagthuset
21120 Malmö
Jobbnummer 1675356
Observera att sista ansökningsdag har passerat.