Dansktalande kund- och säljsupport
Framtiden AB / Kontorsjobb / Stockholm
2016-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kund- och säljsupport" (publicerad 2016-03-20) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du ett brinnande intresse av service och kundkontakt? Är du spindeln i nätet? Behärskar du danska flytande? Då har vi jobbet för dig! Sök redan idag - urval sker löpande!
Publiceringsdatum2016-03-11ArbetsuppgifterSom kund och säljsupport är du företagets ansikte utåt och har alltid kunden i fokus. Till arbetet kan det förekomma att bearbeta kunder och prospekt per telefon, följa upp offerter, registrera order och att vara en intern projektledare. Du kommer att ingå i ett team där du stöttar säljare och produktchefer i sitt dagliga arbete att driva företagets affärer från identifiering till avslut. Möjligheten finns även att följa med säljare ut i kundmöten och på mässor.
Du kommer även ansvara för in- och utleveranser av paket, plock på lager och en del inköp.
Om företagetVår kund är ett handelsföretag som utvecklar och säljer elektronikkomponenter och testsystem till framförallt tillverkande företag inom nordisk elektronikindustri. Det är ett branschledande företag med huvudkontor i Stockholm samt tre försäljningskontor i Norden och representerar ett 60-tal leverantörer från olika delar av världen.
ProfilDetta är ett jobb för dig som har erfarenhet av att arbeta med kunder, leverantörer och säljare.
För att trivas i tjänsten som kund och säljsupport krävs det att du:
• Har erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll innan: säljstöd, säljsupport eller kundsupport.
• Behärskar svenska, engelska och danska flytande.
• Office-paketet: word, excel och powerpoint.
Det är meriterande om du har erfarenhet av:
• Jobbat med agenturförsäljning och jobbat med den nordiska marknaden.
• Affärssystem Dynamics NAV.
Som person kan du prioritera, alltid sätta kunden i fokus och ha många bollar i luften. Du gillar service och kundkontakt samt är ordningssam och strukturerad.
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorStart: Omgående eller efter överenskommelse.
Ort: Stockholm norr
Arbetstider: 8-16:30
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6921
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktGisela Engelbert
gisela@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvinges väg 29, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2721259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.