Dansktalande IT-support / servicedesk / teknisk support

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-02-02

Företaget
Företaget är ett IT-tjänsteföretag och här blir du en viktig del i deras servicedeskteam. De är internationella och har fler än 10.000 anställda. Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen och här kan du se dig själv långsiktigt om du brinner för IT.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare tar du emot ärenden via telefon och mail från företagets kunder. Du löser de flesta ärendena direkt då de oftast är av mindre komplex karaktär. Gruppen sitter i ett öppet landskap och ni tar hjälp av varandra för att lösa problemen. Du arbetar i huvudsak mot danska företagskunder.

Här blir du en del av en arbetsgrupp där alla jobbar för det gemensamma målet att hålla en hög servicenivå. Avdelningen arbetar aktivt för ett högt nöjdkundindex och varje vecka hålls interna möten kring kundnöjdhet. Gruppen har brett ålderspann och låg personalomsättning.


Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning (meriterande med inriktning data eller IT)
• Erfarenhet av teknisk support
• Kunskaper inom Active Directory, Exchange och Windows operativsystem
• Grundläggande kunskaper i Officepaketet
• Danska och svenska flytande i tal och skrift
• Förstå och göra dig förstådd på engelska

Avdelningen jobbar endast mot företagskunder (B2B) vilket kräver att du har hög känsla för service, noggrannhet och förstår interaktionen mellan kunder och företag. Vidare är du initiativtagande och handlingsinställd för att kunna hjälpa så många som möjligt med bibehållen kvalitet. Då det kommer in mycket samtal och är högt tempo så gäller det att vara stresstålig.

Övrig information:

Start: omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Stockholm, Solna
Lön: enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <aref='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, It-support, danska, servicedesk, servicedeskmedarbetare, telekom, Windows 7, Windows, Exchange, Active Directory, AD, kundtjänst, kundsupport, Stockholm, Solna, Sundbyberg, teknisk support.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3298051

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: