Customer technical support / Supporttekniker till Telia Company
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Norrköping
2022-02-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer technical support / Supporttekniker till Telia Company" (publicerad 2023-01-16) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Åtvidaberg eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-02-21Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag som initialt varar till och med 2022-12-31 med goda möjligheter till förlängning och fast anställning hos Telia på sikt.
Om företagetTelia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Norrköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Dina arbetsuppgifterI rollen som customer technical support arbetar du med att förse Telias företagskunder med teknisk support. Du hanterar ärenden såväl via inkommande telefonsamtal som ärenden som inkommer direkt i Telias ärendehanteringssystem. De ärenden du hanterar varierar i omfattning och komplexitet och kan exempelvis röra beställningar, frågor kring fakturor och utökning av licenser. Vidare samarbetar du tätt ihop med säljare och övriga tekniker på Telia. Du blir en del av ett sammansvetsat team som präglas av gemenskap där man stöttar varandra vid behov.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice och/ eller teknisk support, alternativt ett intresse för IT
• Goda kunskaper i svenska och engelska
Vi tror att du som söker har en god kommunikativ förmåga och trivs i en roll med många kontaktytor. Vidare har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du ser möjligheter i förändringar, har lätt för att anpassa dig efter nya situationer och hjälper gärna till där det behövs. Slutligen är du noggrann i ditt arbete, uppmärksam på detaljer och tycker om att utföra dina uppgifter grundligt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, supporttekniker, customer, support, IT-support, firstline, service, Telia, Norrköping
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Linda Widarsson
linda.widarsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6361973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.