Customer Support till logtech-bolag
Progrits AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Progrits AB i Stockholm,
Gävle,
Borlänge,
Falun,
Jönköping eller i
hela Sverige Vill du var med på en resa i ett växande bolag med höga ambitioner där det DU gör kommer att efterfrågas och göra skillnad, på riktigt - och där du har väldigt stor möjlighet att utvecklas i din roll?
Vår tillväxtresa har bara börjat, och vi vill fortsätta växa både snabbt och under en lång tid framåt! Därför söker vi nu dig som vill arbeta hos oss på Geposit i rollen som Customer Support på vårt kontor i centrala Stockholm.
Om rollen
I din roll som Customer Support vågar vi lova att du som tycker om variation kommer få det i mängder . Hos oss kommer du att hjälpa bland annat omnikanal- och e-handlare att bli framgångsrika i sina affärer genom att använda våra smarta geografiska affärsstöd. Dina arbetsuppgifter är bland annat att:
Ansvara för att supportera våra företagskunder via mail och telefon
Stötta sälj med onboarding av nya kunder, så som förbereda inför kundmöten, skicka ut välkomstmaterial, administrera samt säkerställa leverans av tjänsten
Faktureringsansvar
Du kommer att arbeta tätt med dina kollegor då vi är ett mindre kontor där alla hjälps åt i stort som smått.
Om dig
För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning viktigare än erfarenhet men du har troligtvis med dig följande:
Någon form av erfarenhet från kundbemötande i en serviceroll och av administration, plus i kanten om du kommit i kontakt med fakturering
Tekniskt intresse (vi är ju ett mjukvarubolag)
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Som person har du ofta fått höra att du har ordning och reda. Du har lätt för att lägga upp en klar plan för vilka arbetsuppgifter som ska hanteras först.
Låter det intressant - kontakta oss!
Låter det här som ett team, en arbetsmiljö och kultur du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.
Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Jesper Henrikson, Business Development Manager.
OBS: För er som kollar in oss på allabolag.se - notera att en stor del av vår affär fortfarande ligger hos vårt dotterbolag, Postnummerservice Norden AB.
Vilka vi är
Vi som arbetar på Geposit gillar att göra enkla och effektiva lösningar till komplexa frågor. Tillsynes enkla funktioner såsom "Hitta närmsta butik" får ofta bristfälliga lösningar som skapar frustration hos slutkunder och missade affärer för handlare. Vi på Geposit är specialister på allt som har med geografisk planering och koordinering att göra. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum. Som snabbväxande logtechbolag vill vi nu utöka vårt team med nya, hungriga medarbetare.
Vårt mål är att fortsätta utveckla vår arbetsplats där du kan växa, känna glädje och samtidigt ha tid över till annat viktigt i livet.
En del av Progrits
Geposit är en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom fordon, resor och e-handel & logistik - vilket innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.
Sökord: Kundservice, teknisk support, tech support, first line, support, administative, ekonomi, customer success, Stockholm, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2020-03-09ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProgrits AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Progrits AB (org.nr 559084-7835),
http://www.progrits.se Arbetsplats Progrits
Jobbnummer 5139518
Observera att sista ansökningsdag har passerat.