Customer Support Manager till Canea
Canea / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Canea i Göteborg CANEA är ett bolag som är under stark och stabil organisk tillväxt. Vi erbjuder marknaden och vår stora kundbas en tjänste- och produktport¬följ inom Management Consulting, Utbildning och IT. Vi verkar över hela Sverige med en global närvaro i över 20 länder via affärspartners.
Som medarbetare på CANEA ingår du i en vinnande och växande organi¬sation med många nöjda kunder och gott rykte på marknaden. På CANEA uppmärksammas du som individ, och är med och bygger din och CANEAs framtid. Mer information om oss hittar du på
www.canea.seVill du arbeta i en spännande och omväxlande tjänst och bli en del av ett växande och framgångsrikt företag? Vi söker dig som vill arbeta som Customer Support Manager till CANEA.
Tjänstebeskrivning
Du kommer i tjänsten som Customer Support Manager att bli operativ gruppledare för CANEA:s Service Desk med huvudansvar att skapa en supportfunktion i världsklass. Teamet består idag av tre personer som sitter tillsammans med övriga funktioner på CANEA:s huvudkontor med utsikt över älven i centrala Göteborg. Du kommer att ge teknisk support via telefon och e-mail till våra kunder och internationella affärspartners för att lösa både enklare och mer avancerade problem kopplat till vår egenutvecklade programfamilj CANEA ONE. Arbetsuppgifterna innefattar att hantera kundärenden i Service Desk, motivera och inspirera teamet som du leder samt säkerställa att SLA nås med god kvalitet samt att CANEA uppfyller sitt åtagande mot kund. Vidare kommer du att driva verksamhetsutveckling och samverka med CANEAS områdesansvarig, leveransenhet, partneransvarig samt kundansvariga.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av Service Desk sedan tidigare och har förståelse för hur arbetet bedrivs. Vi ser gärna att du har erfarenhet som gruppledare alternativt vill utvecklas åt det hållet. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift och du har med fördel erfarenhet inom något av följande områden: Windows, Citrix, Office 365, Active Directory, SQL, IIS.
Du trivs bäst i denna roll om du är en kommunikativ och trygg person med en naturlig förmåga att inspirera och motivera andra. För att lyckas i tjänsten har du en analytisk förmåga och ett intresse för teknisk problemlösning. Är du dessutom en serviceminded och förtroendeingivande person har du hittat rätt!
Vi erbjuder dig
Även om du är en stjärna redan i dag vill vi ju att du ständigt utvecklas. Därför satsar vi stort på kompetensutveckling. Du får en gedigen introduktion och utbildning i våra metoder, produkter och tjänster, och du får också gå ett antal av våra egna utbildningar. Som anställd har du sedan tillgång till vårt breda utbud av utbildningar, men vi genomför löpande även andra satsningar på kompetensutveckling, både på individ och grupp, för att hela tiden vässa oss. Du kan räkna med personlig utveckling i raketfart. Som medarbetare hos oss ingår du i en vinnande och växande organisation med många nöjda kunder och gott rykte på marknaden. På CANEA uppmärksammas du som individ och är med och bygger din och vår framtid.
Övrig information
Ovanstående är en rekrytering med anställning hos SW:s kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, 031-333 54 81.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid Löpande
Publiceringsdatum2016-08-19ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Johansson +46 31-333 54 81
FöretagCANEA
AdressCANEA
Kungsgatan 48 A
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48 A
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3003370
Observera att sista ansökningsdag har passerat.