Customer Support Manager

Axenon AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Axenon AB i Stockholm

Vad är Axenon?
Axenon är Nordic Salesforce Silver-partner och medlem i North Alliance-familjen, Nordens största byrånätverk inom design, teknik och kommunikation. Axenons målsättning är att vara #1 inom Salesforce genom effektiv digitalisering och optimering av verksamheter. Vår framgång kommer direkt från skickliga Tekniska projektledare som jobbar i nära samarbete med talangfulla utvecklare & Salesforce konsulter.
Vill du driva affärsutveckling med stor kundbehållning och kundnöjdhet?
Vi söker nu en Customer Support Manager till vårt team i Stockholm. Hos oss kommer du utvecklas i en roll där du får chans att sätta dig in i den världsledande plattformen Salesforce samt utveckla vår supportfunktion!
Arbetet inkluderar även att:
Hantera inkommande ärenden samt ge support
Ge rådgivning och stöd till kunder gällande Salesforce-plattformen
Arbeta nära projektledare och Salesforce-konsulter i att ge våra kunder högsta möjliga service
Arbeta långsiktigt med supportfunktionen i en snabbt växande bransch

Vårt erbjudande till dig
Du kommer bli mött av ett familjärt gäng på cirka 30 kollegor inom projektledning, Salesforce konsulter och utvecklare. Vårt team består idag utav personer med olika bakgrunder från olika branscher. Tillsammans möter vi utmaningar, skapar lösningar och åstadkommer digitala förändringar som får en stor och meningsfull inverkan för våra kunder.
Utöver suveräna kollegor får du även:
Konkurrenskraftig kompensation
Jobba i fräscha kontorslokaler i centrala Stockholm
Utbildning och utveckling inom ditt kompetensområde, allt för att du ska ha möjlighet till ett nästa kliv!
Flexibilitet att arbeta hemma och på kontor

Vi har även kickoffs, regelbundna AWs, god premiepension, friskvård och allt annat man kan förvänta sig av en bra arbetsgivare.
Vem är du?
Vi tror att du, liksom vi, trivs i en snabbt växande och utvecklande miljö. Du har ett gediget intresse för verksamhetsutveckling och tycker om att arbeta med människor!
Vi tror även att du:
Har tidigare erfarenhet av av att arbeta i en support roll eller jämförbar utbildning
Talar och kommunicerar obehindrat på engelska

Det är mertierade ifall du har erfarenhet av Salesforce.
Nästa steg
För att ansöka behöver du inte skicka in personligt. Vi vill göra det enkelt för dig att visa ditt intresse - så det enda vi behöver är att du anger en länk till din Linkedin-profil och svarar på några inledande frågor.
NoA + Axenon
Sedan 2021 är Axenon också en stolt medlem av The North Alliance-koncernen, Nordens största byrånätverk inom design, teknik och kommunikation. Att vara en del av NoA-familjen innebär att vi ytterligare kan stärka vårt uppdrag att skapa den ultimata kundresan genom att optimera våra kunders verksamhet. På NoA skapar vi alltid nya vägar för att växa, oavsett om det är genom datadriven marknadsföring, reklam, design, tjänsteutveckling eller till och med affärsinnovation. Vi erbjuder branschens bästa talanger för att hjälpa dig att identifiera och agera på nya möjligheter och bygga mer lönsamma kundrelationer i framtiden.

Publiceringsdatum
2022-03-02

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Axenon AB
Tulegatan 13
11353 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Axenon AB (org.nr 556890-7157)
Tulegatan 13 (visa karta)
113 53  STOCKHOLM

Arbetsplats
NoA Axenon

Jobbnummer
6396841

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Axenon AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Axenon AB: