Customer Support Coordinator till Verismo HR

Hero / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-02-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support Coordinator till Verismo HR" (publicerad 2019-02-22) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-02-01

Företaget
Verismo söker en problemlösande och noggrann person som brinner för kundservice. Följ med på en spännande resa hos Verismo - ett företag som brinner för kvalitet, kommunikation och relation. Vill du ta nästa steg i karriärer och få chansen att vara en del i ett växande och familjärt bolag?

Om tjänsten
Verismo fokuserar på kvalitét och att skapa goda kundrelationer. Detta återspeglas i hela deras arbetssätt, från första kundkontakt till kontinuerlig systemdrift.

Som Customer Support Coordinator har du en viktig roll i företaget då du ansvarar för den dagliga kontakten med Verismos kunder. Det är viktigt att du skapar bra relation mellan dig och kunderna. Du agerar support genom att ta emot och hantera alla kunders problem eller frågeställningar där kontakten sker både via mejl och telefon. Du kommer agera spindeln i nätet mellan projektledare och dess kunder där du har den övergripande uppgiften att koordinera, sammanställa och rapportera problem/frågeställningar som dyker upp från kund. I rollen arbetar du aktivt med att förbättra kundnöjdheten genom att alltid ge bästa möjliga service.

Ta emot supportärenden via Freshdesk

Utveckla FAQ utifrån vanliga och ovanliga supportärenden

Ansvara för att rapportera in feedback och förbättringsförslag till projektledare

Analysera och rapportera veckans/månadens supportärenden

Tillhörande administrativa arbetsuppgifter och dokumentation

Ansvara över beställningar tillhörande kontoret

Du kommer att tillhöra en liten organisation med stor erfarenhet och högt i tak. Bolaget står inför en spännande fas där de utvecklar en ny affärsmodell samt sin produktkatalog. Här på det centrala Stockholmskontoret är det en familjär känsla där de tycker om att umgås med varandra, samtidigt som du har möjlighet att påverka företaget med dina idéer. Avtalsmässigt så finns ett generöst friskvårdbidrag, pension och försäkring.

Profil
I denna roll är det viktigt att du är tålmodig och problemlösande. Genom att jobba kvalitetsorienterat så ser vi att en av dina styrkor är din noggrannhet. Du är van att jobba mot deadlines och är väldigt självgående i ditt arbete.

Erfarenhet inom kundservice eller med kundrelationer eller motsvarande

Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

Meriterande med kunskaper i finska

Kunskap i Office-paketet

Företaget har en kontorshund - deras Mood Manager. Det är därför viktigt att du inte är allergisk mot hundar.

Tillsättning och anställning

Detta är en direktrekrytering hos vår kund, för ett föräldravikariat på 1,5 år med möjlighet till förlängning. Kontoret ligger centralt på Stureplan och arbetstiderna är vardagar 8-17. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas under processens gång.

Du ansöker via knappen nedan, och frågor kan besvaras av rekryteringsansvarig , på Olivia.bergstrom@hero.se.

Om Verismo

Verismo är ett svenskt IT-bolag, som arbetar med att utveckla ett personal- och talent management-system. De levererar systemet till internationella organisationer med tusentals anställda. Som bolag värderar de relationer, både med sina kunder och mellan kollegorna.

Verismo har utvecklat och driftar HR-systemet, vilket de levererar som en SaaS-lösning. Systemet tillhandahåller verktygen som organisationer behöver för att båda administrera och utveckla sin personal, vilket skapar möjligheten att arbeta strategiskt med personalfrågor.

Varje kvartal tillkommer ny funktionalitet, vad de gör beror till stor del på deras kunder. Verismo skapar en verklighetsförankrad lösning och därför är kundrelationer och ett nära samarbete i största fokus. De tror att kommunikation är avgörande för utveckling, därför lyssnar dem på sina kunder.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Olivia Bergström olivia.bergstrom@hero.se 0709848547

Företag
Hero

Adress
Hero
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22, Stockholm

Jobbnummer
4589520

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: