Customer Support
Välinge Innovation Sweden AB / Kundservicejobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Höganäs,
Bräcke,
Helsingborg,
Ängelholm,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Välinge Innovation Sweden AB i Höganäs,
Helsingborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Vi på Välinge genomgår en stark expansion inom våra produktområden, vilket innebär att vi får fler och fler beställningar från kunder från Kina i öster till USA i väster.
Nu är det dags att anställa ytterligare en person till arbete inom Supply Chain, där vi ansvarar för att order tas emot och hanteras till att sedan beställda produkter levereras till kunden.
För att kunna ge bra och kvalitativ service till våra kunder, som tex BJELIN, behöver vi därför anställa ytterligare en medarbetare till vår avdelning inom Customer Support i Viken.
Vem är du?
Vi söker dig som har ett starkt driv att ge bra service och vet att nöjda kunder är väsentligt för en verksamhet. Du försöker alltid hitta lösningar, ser möjligheter till förbättringar och vill verka i en dynamisk verksamhet med snabba vändningar och högt tempo. Du måste vara och är beredd att ge det där lilla extra och "gå den extra milen" tillsammans med oss andra.
För att lyckas med arbetsuppgiften måste du vara självgående och ha erfarenhet av att verka i en matrisorganisation. Du har också mångårig erfarenhet från arbete i internationell miljö.
Vi erbjuder dig en tjänst inom Customer Support i ett världsledande internationellt företag där vi hjälper varandra att utvecklas och att skapa värde för våra kunder och andra intressenter.
Om jobbet
Som medarbetare inom Customer Support, kommer du ha en roll som innebär att hantera frågor kopplade till leverans av olika produkter till våra kunder.
Orderhantering, hålla kunder uppdaterade om leveranssituation, ta fram dokumentation som behövs för att kunna exportera och leverera till våra kunder är delar av arbetet.
Arbetet kommer också, förutom kontakter med kunder, att inbegripa många kontakter inom företaget där vi idag förutom kollegorna i Viken har kollegor i Kina, Frankrike och USA.
Du behöver
ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
ha erfarenhet av att arbeta med internationella kunder.
ha erfarenhet av att arbeta med exportaffärer.
vara kommunikativ och social.
ha kunskaper och vara bekväm med att använda Microsoft Office
ha erfarenhet av att arbeta i affärssystem.
Det är meriterande om du har Universitets- eller högskolexamen samt talar och skriver franska eller tyska
Publiceringsdatum2021-06-02Så ansöker duVarmt välkommen med din ansökan senast den 20 juni via mail till Marko Grbavac, HR Manager:
rekrytering@valinge.seAnge "Customer Support" i ämnesraden i ditt mail.
För mer information om tjänsten så kontakta Pär Jönsson, Supply Chain Manager, telefon +46 702 58 60 54
Vi ser fram emot din ansökan.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-20
AdressVälinge Innovation Sweden AB
Prästavägen 513
26365 Viken
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Customer Support".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Välinge Innovation Sweden AB (org.nr 556365-1255),
http://www.valinge.se Prästavägen 513 (
visa karta)
263 65 VIKEN
Ansökan E-post:
rekrytering@valinge.se Jobbnummer 5784622
Observera att sista ansökningsdag har passerat.