Customer Sucess Manager till BusinessWith.se
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-04-23Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos BusinessWith Sweden AB.
Om företagetHösten 2018 så beslöt sig två personer för att kombinera erfarenheter och kontaktnätverk för att ta reda på frågan: Hur kan man digitalt vägleda företag till rätt systemval och samtidigt göra processerna kostnadseffektiva och mindre tidskrävande?
Svaret blev Businesswith.se. De är ett entreprenördrivet mindre bolag med säte i Göteborg och Stockholm. Grundarna av bolaget har många års erfarenhet av försäljning och produktutveckling inom IT- och molnbaserade systemlösningar. Med BusinessWith digitaliserar de processen för hur företag köper in sina system idag och med hjälp av data göra det enklare för nordiska företag att välja rätt system. BusinessWith har vuxit till att bli Nordens största digitala plattform för systemköp och finns på den svenska, norska och danska marknaden med ambition att växa i Europa.
Dina arbetsuppgifterI den här tjänsten ansvarar du för kundernas on-boarding i systemet och säkerställer att kunderna får en upplevelse i världsklass.
Efter att en kund bestämt sig för att använda BusinessWith.se lämnar sälj över till customer success där du följer kunderna från planering, uppstart och sedan löpande under hela implementeringsresan. Internt i samarbetet med utvecklarna representerar ni kunden och ser till att ni utvecklar lösningar och funktionalitet som löser kundernas utmaningar. Du introduceras i rollen genom att gå parallellt och stötta den befintliga Customer Success Managern med det dagliga arbetet med implementeringarna och på sikt utvecklas för att kunna följa egna kunder från start till mål.
Tillsammans är ni bryggan mellan BusinessWith 's utvecklingsteam och kunderna och arbetar aktivt med att förbättra och utveckla systemet så att det blir det absolut bästa systemet på marknaden.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Något års arbetslivserfarenhet inom customer success eller liknande områden, gärna från en koordinerande och affärsnära roll
• Erfarenhet av SaaS-branschen är meriterande
• Eftergymnasial utbildning inom projektledning eller IT är meriterande
• Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift och de nordiska språken är meriterande
• Tidigare erfarenhet av att jobba i system är meriterande
Vi letar efter dig som trivs med att ta eget ansvar och egna initiativ och som vill vara med på en spännande tillväxtresa. Du förväntas vara engagerad och bidragande i affären tillsammans med ett driv och en vilja att utvecklas i rollen. Du är kommunikativ och lyhörd gentemot dina kunders behov där du ansvara för att ge en utmärkt kundserviceupplevelse och hjälper dina kunder att uppnå sina önskade mål. Vidare ser vi att du är en person som enkelt kan skapa struktur och ordning i ditt arbete för att kunna arbeta effektivt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: SaaS, Startup, scaleup, B2B, customer success, customer success manager, försäljning, IT, Stockholm, Heltid, Businesswith.se
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Jennifer Stolt
jennifer.stolt@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6567289
Observera att sista ansökningsdag har passerat.