Customer Success Specialist - Välfärdsteknik
Great Security Sverige AB / Kundservicejobb / Varberg
2025-01-31
Visa alla kundservicejobb i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Great Security Sverige AB i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Göteborg eller i
hela Sverige Är du en relationsskapande person som vill bidra till att modernisera välfärden? Vi söker en Customer Success Specialist tillvår växande avdelning för välfärdsteknik.
Inom välfärdsteknik hjälper vi kommuner och vårdverksamheter att skapa tryggare miljöer för boende och brukare genom moderna lösningar som digital tillsyn, larmhantering och anpassade trygghetssystem. Våra lösningar bidrar till en effektivare vardag för personalen och en ökad livskvalitet för individen.
Som Customer Success Specialist ger dusupport och utbildningför att kunder ska kunna använda våra digitala trygghetssystem effektivt. Du arbetar nära vårdpersonal för att integrera systemen i deras vardag och skapa långsiktigt värde.
Arbetet kräver frekvent kundnärvaro där du leder onboarding, utbildar och anpassar system efter behov. Du ansvarar för service, support och uppföljningar för att maximera kundnöjdheten.
VAD DU KOMMER ATT GÖRA
Leda onboarding av vårdpersonal i våra digitala trygghetssystem.
Ge utbildning och stöd vid implementering och förändringsarbete hos kunder.
Kommunicera via telefon, mejl och digitala plattformar för uppföljning och identifiering av förbättringsområden.
Utföra uppföljningar för att identifiera förbättringsmöjligheter och säkerställa att kundernas mål uppnås.
Arbeta nära vårdpersonal för att underlätta övergång till digitala arbetssätt.
Bidra till utvecklingen av processer för bättre onboarding och support.
VEM DU ÄR
Du har ett genuint intresse för teknik och förändring. Lösningsorienterad och anpassningsbar med erfarenhet av onboarding, utbildning eller förändringsarbete, gärna i vårdsektorn. Du är kommunikativ och strukturerad.
Du har erfarenhet av att arbeta med onboarding, utbildning eller förändringsarbete, gärna i en bransch som vård, omsorg eller teknik. Din kommunikativa förmåga gör att du enkelt kan engagera och motivera människor, samtidigt som du är strukturerad och noggrann i ditt arbete.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundkontakt, service eller stöd är meriterande, särskilt inom offentlig sektor och vård.
B-körkort krävs för resor till kunder.
VARFÖR SKA DU VÄLJA OSSVi erbjuder en unik möjlighet att kombinera teknisk service med samhällsnytta. Du ingår i ett team som arbetar med innovativa trygghetssystem som förbättrar livskvalitet.
Vi erbjuder:
Chans att arbeta med välfärdsteknik och bidra till positiv förändring.
En dynamisk roll med fokus på praktiskt arbete och kundrelationer.
En kultur som uppmuntrar utveckling och ansvar.
Stort inflytande över hur du utför ditt arbete.
Som Customer Success Specialist hjälper du kunder att maximera värdet av våra lösningar och säkerställa smidig förändring.
ÖVRIGT
Du kommer att arbeta mot våra kunder i hela Sverige, men vi tror att din utgångspunkt kan vara från något av våra kontor på Västkusten.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Great Security Sverige AB (org.nr 556535-4726),
https://greatsecurity.se Arbetsplats Great Security AB
Kontakt Kristos Tsilkos
kristos.tsilkos@greatsecurity.se Jobbnummer 9138601