Customer Success Manager till Winningtemp i Göteborg

Oddwork Sweden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Winningtemp är en revolutionerande teknik för att skapa framgångsrika och välmående arbetsplatser. Företaget grundades 2014 av Mathias Hansson och Pierre Lindmark, som nu kombinerar sina mångåriga erfarenheter och expertkunskaper inom IT respektive HR. Tillsammans arbetade de fram en lösning för att "i realtid visualisera individens utveckling och hur den hör samman med organisationens utveckling". Lösningen fick namnet Winningtemp = vinnande temperatur. Vi på Winningtemp växlar upp inför en ny investeringsrunda och har under våren blivit erbjuden en plats i en accelerator i Silicon Valley för att stärka vår utveckling ytterligare. Vi växer och söker nu tillsammans med Oddwork en Customer Success Manager till vårt Huvudkontor i Göteborg!

Om tjänsten som Customer Success Manager hos Winningtemp
Som Customer Success Manager är ditt huvudansvar att utveckla befintliga kunder och optimera användningen av bolagets tjänster för att skapa så stort värde som möjligt för kunden. När bolagets Account Managers har skrivit ett avtal med en ny kund tar du över stafettpinnen för att ge ytterligare information kring bolagets tjänster och aktivt utveckla kunden på lång sikt. Du är ansvarig för olika funktioner och aktiviteter inom utbildning, merförsäljning och verktygsanalys. En stor vikt av ditt arbete ligger i att analysera kundens användning av verktygen för att ge stöd och optimera både upplevelse och utväxling av bolagets tjänster.

Du arbetar dagligen nära befintliga klienter och bygger starka relationer genom bland annat din förståelse för deras affär. I dialogen med bolagets klienter bidrar du med din kunskap för att skapa framgångsrika lösningar som skapar värde för både ditt team och bolagets kunder. Du kommer att arbeta tillsammans med bolagets Account Managers för att bygga kundkonton och rapporterar direkt till din närmsta chef.

Vi söker dig som...
• har en passion för digitala lösningar, kundrelationer och ledarskap! Du ser värdet av att arbeta i ett entreprenörsdrivet bolag och har högt uppsatta personliga mål. I din roll bygger du långsiktiga relationer vilket ställer krav på din förmåga att uppfatta behov och skapa förtroende i dialog med kunder. Du föredrar att arbeta proaktivt genom olika analysverktyg för att hitta bättre lösningar som bidrar till att öka kundernas nöjdhet och nytta av bolagets tjänster.

Du trivs i en startup-miljö och klarar med enkelhet att skapa egna strukturer för ditt arbete. Du sporras av möjligheten att delta i att bygga ett bolag med global ambition, där din roll är central för att bygga långsiktiga samarbeten. Som person är du nyfiken och idérik, där du gärna ställer frågor för att bidra till motiverade beslut som är förmånliga för både bolagets kunder och winningtemp. I din ryggsäck ser vi gärna att du bär med dig minst två års erfarenhet från Customer Success inom SaaS/Molntjänster.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos winningtemp AB.

Vad Winningtemp erbjuder dig
Winningtemp har kunder i alla branscher, internationell användning och stark tillväxt vilket ger rätt person möjligheten att utvecklas i ett entreprenöriellt bolag med global ambition. Som Winningstemps nya Customer Success Manager kommer du att bli del av ett team som präglas av idérikedom, glädje och deltagande. Vi ser fram emot att få träffa dig!

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Jacob Borre, jacob@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-03-07

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2017-02-08

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Jobbnummer
3308326

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: