Customer Success Manager Till Trine I Göteborg
Oddwork Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige .
Söder om Sahara är det idag 600 miljoner människor som saknar tillgång till elektricitet. På TRINE har vi valt att göra något åt saken. Vi har utvecklat en digital plattform som låter privatpersoner låna ut pengar till solenergiprojekt, som i sin tur kan förse byar i utvecklingsländer med ren elektricitet. Plattformen gör det enkelt för människor att bidra där det behövs mest, samtidigt som deras investeringar ger avkastning. Grunden i vår verksamhet är filosofin att "People, Planet och Profit" hör ihop. Vi vill förena det sociala perspektivet med det ekonomiska och miljömässiga. Det är när dessa tre samverkar som vi får resultat. Hållbara resultat. Sedan starten 2015 har vi haft en snabb tillväxt och vårt team på 10 eldsjälar behöver nu förstärkning. Tillsammans med Oddwork är vi nu på jakt efter en driven och nytänkande Customer Success Manager! Vill du utrota energifattigdomen med oss? Är ditt svar ett solklart: JA? Då ska du läsa vidare!
Om tjänsten som Customer Success Manager
Som Customer Success Manager kommer du att ha en nyckelroll i företagets utveckling. Detta är en avdelning som ska byggas upp och där vi kan garantera dig att energin finns - nu gäller det att tillsammans med din expertis skapa strukturer och ta TRINE:s användarupplevelse till nya nivåer! I din roll som Customer Success Manager är du ansvarig för den dagliga dialogen med företagets befintliga användare och kunder. Din uppgift är att tillsammans med dem sprida TRINE:s budskap vidare och på nya innovativa sätt nå ut till fler. Customer Success innebär för oss mer än traditionell kundtjänst, vi vill göra våra användare till ambassadörer, och där tror vi att du har kunskapen för att göra det till verklighet. Du kommer även att vara företagets röst externt mot de viktigaste intressenterna, vilket gör att vi lägger stor vikt på din personlighet. Här behövs ett strategiskt tänk, en känsla för tonalitet och inte minst: ett enormt driv!
Som Customer Success Manager förmedlar du även användarnas upplevelser och synpunkter vidare internt för att bidra till produktutvecklingen. På TRINE kommer du även att få vara med om att bygga ett team på sikt: idag har företaget 4500 investerare, målet är att ha 10 000 investerare till sommaren 2018.
Vi söker dig som...
• har ett hjärta som bultar allt snabbare när du läser denna annons! Med andra ord: du vill förändra världen. Dessutom är du kreativ, prestigelös och strukturerad. Du är fullt medveten om att man aldrig är fullärd - man kan alltid lära sig mer och det här avspeglas i din ödmjuka attityd. Vidare älskar du att jobba med människor, vilket gjort att du tidigare arbetat inom kundtjänst. Glädjen när du lyckas göra en missnöjd kund till en nöjd kund, den är oslagbar!
För tjänsten som Customer Success Manager ser vi att du även coachat team. Är du tekniskt skarp, tidigare arbetat i ett tech-bolag och har ett data-drivet tillvägagångssätt i allt du gör? Då kommer det vara till stor fördel i ditt dagliga arbete. Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos TRINE.
Vad TRINE erbjuder dig
Att vara en del av TRINE innebär att du får möjligheten att arbeta med människor som är starkt drivna av visionen om en värld där alla har tillgång till ren energi! Här finns inga gränser på vare sig hur långt man kan gå eller hur kreativ du får vara. Du kommer med andra ord att få växa in i rollen, bygga ett team och därefter utveckla detta. Vi ställer frågan igen: Vill du utrota energifattigdomen med TRINE? Är det ett "Ja!" vi hör, då tycker vi att du direkt ska skicka in din ansökan. Vill du få en inblick i TRINE:s värld? In och kolla här! Eller varför inte läsa mer om företaget på
www.jointrine.com START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Jennifer Eriksson,
jennifer@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-12-16
Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.
Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt! Som rekryterings- och employer brandingbolag matchar Oddwork talanger med nästa karriäräventyr samtidigt som vi hjälper företag att skapa starkare företagskulturer och kommunicera de äventyr och möjligheter som finns inom just deras världar. Vi vet att det är när rätt talang och rätt företag träffas som magi får möjlighet att skapas! Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här, eller ta det av vår företagskultur redan nu genom att hoppa i din supersuit bland flamingos och popcornmaskiner i vårt mobilspel Oddgame, som finns för gratis nedladdning i App Store och Google Play!
Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-11-16ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOddwork Sweden AB
AdressOddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg
KontorsadressEngelbrektsgatan 28 41137 Göteborg
Jobbnummer 3806200
Observera att sista ansökningsdag har passerat.