Customer Success Manager Till Tmpl Solutions
Capto HR AB / Kontorsjobb / Uppsala
2017-06-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager Till Tmpl Solutions" (publicerad 2019-04-02) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Capto HR AB i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige På TMPL så handlar det om att lotsa kunden in i "morgondagens fastighetsteknik" Som Customer Success Manager är du strategisk och snabbtänkt, med en förmåga att lätt anpassa dig efter olika tänkbara situationer. Tack vare din branscherfarenhet förstår du snabbt vad varje kund behöver, kanske innan de ens vet de själva, och du har ett gediget kundfokus. Du arbetar som bäst i team men är van att ta kommandot och delar gärna med dig av idéer och kunskap. Du bygger ett nätverk på förtjänat förtroende kring dig som person. Du som ny medarbetare förväntas vilja vara delaktig i TMPL:s tillväxtresa och göra karriär inom bolaget. Du förväntas ta för dig i gemenskapen, visa hunger att lära dig, vilja lyssna på kunder, ha hög aktivitetsnivå, vara noggrann och lojal.
Du som är Customer Success kommer att projektleda kunduppstarter från det att kunden valt TMPL som leverantör till kvalitetssäkrad och avslutad leverans. Du kommer att ansvara för och genomföra utbildningar hos kund, hos TMPL och online. Du kommer att fungera som en mellanhand mellan kunden och tekniker i de fall kunden har problem med tjänsten. Du kommer att arbeta med att utveckla befintliga kunder och merförsälja på dessa. Det är ditt ansvar att se till så att kunden får ut så mycket som möjligt av sitt användande av TMPL. Du kommer att vårda befintliga kunder och driva kampanjer gentemot dem. Du är reserv på supporten. Du kommer att utveckla webbutbildningen. Vissa resor ingår i tjänsten, max en dag per vecka.
Du har minst en eftergymnasial utbildning, gärna högre och förmodligen någon form av erfarenhet från fastighets och bostadsbranschen. Du har en känsla och intresse för system eller teknik och är orädd för att lära nytt om ett system. Kanske har du tidigare arbetat i en koordinerande roll och ansvarat för ett system? Som person är du kommunikativ och har ett sinne och intresse för service. Du tycker om en roll där du själv behöver ta initiativ och ansvar. Du arbetar strukturerat och gillar att ha ordning och reda. Du har ett resultatfokus. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav.
TMPL är en tjänst som skapar ett bättre och mer hållbart boende. Tekniska lösningar som samsas med en social plattform där både grannar, näringsidkare och fastighetsbolag samverkar med varandra. Kärnan i tjänsten är en lättbegriplig och kraftfull app där användaren har fullständig kontroll över alla delar i sitt boende. TMPL tillfredsställer fastighetsbranschens ökande krav på digitalisering och fokuserar därför på så kallade SaaS-tjänster. SaaS står för "Software as a Service". Man är idag ca.7 personer i bolaget och har ett antal befintliga kunder och ett stort antal kunddialoger. Bolaget är ägt dels av medarbetare samt av Rosendahls fastigheter. TMPL van priset "Guldmobilen" vid Mobilgalan 2017 som är Skandinaviens ledande branschevent inom digital innovation. För mer info se
www.tmpl.sePubliceringsdatum2017-06-02Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBjörn Sweno
info@captohr.seFöretagCAPTO HR AB
AdressCAPTO HR AB
S:t Persgatan 7
75320 Uppsala
KontorsadressS:t Persgatan 7
Jobbnummer 3537194
Observera att sista ansökningsdag har passerat.