Customer Success Manager till en ledande leverantör inom e-hälsa
Edge Of Talent AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Edge Of Talent AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi söker dig som är van att jobba med kunder, kundvård, kundnöjdhet, KPI/SLA. Konsulten kommer ingå i ett team som är vana att arbeta operativt med kunder och ha koll på deras dagliga verksamhet och behov.
Tidsperiod för uppdraget:
221001 - 230630
Placering: Hybrid från Stockholm
Publiceringsdatum2022-09-29Dina arbetsuppgifter• Bygga och underhålla relationen till befintliga kunder
• Hjälpa att arbeta proaktivt med kundleverans
• Ha övergripande koll på leveranser (produkt och service) och status hos kunderna
• Hantera rapporter och trenduppföljningar
• Presentera dessa för både kund och internt till nyckelpersoner
• Fånga in kundrelaterade ärenden och feedback och ansvara för att säkerställa åtgärdsplaner kopplat till ovan
• Arbeta aktivt med kundnöjdhet och uppföljning av KPI:er
Varaktighet, arbetstid
Heltid 221001 - 230630
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagEdge of Talent AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Edge of Talent AB (org.nr 556997-1871)
Arbetsplats Edge of Talent
Jobbnummer 7025853
Observera att sista ansökningsdag har passerat.