Customer Success Manager för Sveriges nöjdaste kunder
ReachMee AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ReachMee AB i Stockholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Vilka vi är
Vi är ett litet snabbväxande företag som känner oss som en familj. Vi är också ledande i Norden på att bygga smarta rekryteringsverktyg. Vad alla ReachMees har gemensamt är en passion för att förenkla våra användares vardag och hjälpa dem att lyckas i sina jobb - att hitta rätt talang för sina egna företag och rekrytera dem effektivt, professionellt och fördomsfritt till sina egna organisationer. I detta är en fantastisk kundupplevelse central för vår framtida framgång.
Vad får du göra hos oss?
Customer Success Manager är en av våra viktigaste roller! De som jobbar i det teamet är riktiga inspiratörer och ser till att våra kunder använder vårt system på bästa sätt, vilket såklart blir grunden för allt vi gör på ReachMee.
Att vara kund hos ReachMee ska vara en upplevelse i världsklass! Lite lagom räcker helt enkelt inte särskilt långt hos oss. Vi har ingen liten "fling" med våra kunder utan vi satsar alltid på ett långvarigt förhållande där vi alltid kan tänka oss att ge lite mer än vad vi tar. Nu vill vi bli ytterligare en i vårt team som kan tänka sig att skapa mervärde i sina förhållanden till våra kunder.
Inga förhållanden är det andra lika vilket betyder att du måste vara bra på att lyssna, ge råd och samtidigt hjälpa kunden att bli en bättre rekryteringsversion av sig själv. Ingen mår bra av ett för långt förhållande på distans så självfallet måste du trivas med att hälsa på dina kunder ibland.
I rollen som Customer Success Manager kommer du att:
• Hjälpa dina kunder att effektivisera sina rekryteringsprocesser
• Ha ganska många förhållanden samtidigt (vi vet att det inte är helt traditionellt med flera förhållanden samtidigt, men vi tror ändå att våra kunder är okej med det)
• Hålla utbildningar samt vägleda och inspirera dina kunder att nå nya höjder inom rekrytering
• Kontakta kunder och arbeta proaktivt med att identifiera förbättringsmöjligheter i deras arbetsprocesser
• Ansvara för att förvalta och utveckla din kundportfölj
Vi söker dig som:
• Har arbetat med rekrytering, HR eller med kompetensutveckling
• Har god affärsförståelse samt en passion för att utveckla och effektivisera rekryteringsprocesser.
• Får lite ont i magen när rekryterande chefer inte kommer ihåg att återkoppla till sina kandidater.
• Glatt tar på sig rollen som projektledare inför midsommarfirandet med kompisgänget
• Har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift (svenska och engelska)
• Gillar smarta digitala lösningar och är tillräckligt nyfiken för att utforska dem
• Är bekväm med att prata inför publik
Vilka använder ReachMee:
Våra över 650 kunder är från både privat och offentlig sektor och vår lösning används av stora såväl som mindre företag. Några exempel på kunder är McDonalds, Försvarsmakten, Sweco, Chalmers University, Apoteket och Scania. Reachmee har över 130 000 användare och under 2017 tillsattes över 70 000 tjänster med hjälp av ReachMee och 1 618 000 ansökningar som kom in till våra kunder via ReachMee. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, men vi har också kontor i Oslo, Helsingfors och Kiev.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2019-05-10ErsättningEnligt ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecka Merwani, Customer Success Director
rebecka.merwani@reachmee.com +46722 539600
FöretagReachMee AB
AdressReachMee AB
Rosenlundsgatan
52
11863 Stockholm
KontorsadressRosenlundsgatan
52
Jobbnummer 4779978
Observera att sista ansökningsdag har passerat.