Customer Success Manager / Account Manager till Lime
Bravura / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-11-19FöretagetLime är ledande i Sverige på CRM-marknaden och även stora i Norden och erbjuder en rad lösningar till sina kunder med målet att göra sina kunder till kundmagneter. De utvecklar, säljer och implementerar digitala produkter för CRM-system med fokus på hantering och utveckling av kundrelationer. Lime utsågs år 2016 av Karriärföretagen som en av Sveriges 100 bästa arbetsgivare.
Lime har inom Sverige flertalet kontor belägna i Stockholm, Göteborg och Lund. På kontoret i Stockholm är de ca 50 stycken varav 14 stycken i säljteamet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer Success Manager ansvarar du för hela säljprocessen mot befintlig kund, du har ett helhetsgrepp om kundresan och driver affärer framåt. Du arbetar för att utveckla dina befintliga kunder genom regelbundna avstämningar både per telefon och fysiska möten. Utefter behovsanalys kommer du med konkreta tips för ett ökat användande och hur kunden kan effektivisera samt göra sin verksamhet mer lönsam av mjukvaran. Därtill håller du webinarium och onlineutbildningar som är riktade till dina kunder och användarna.
Rollen som Customer Success Manager innebär en kombination av processutveckling och komplex försäljning tillsammans med ett härligt team som präglas av entreprenörsanda och initiativtagande. Limes CRM lösningar ligger ofta nära kundernas kärnprocesser och har stor påverkan på deras affär och verksamhet. Du är därför en strategisk partner för kunderna inom verksamhetsfrågor såväl som IT och CRM.
I rollen erbjuds du en introduktion där du lär dig om produkterna och säljtekniken hos Lime för att få bästa förutsättningar för att lyckas i rollen.
Kvalifikationer• Avslutad akademiskutbildning inom exempelvis ekonomi, industriell ekonomi, ingenjör
• 3-5 års erfarenhet av relevant erfarenhet, exempelvis B2B. Tidigare erfarenhet av mjukvaruförsäljning alt. erfarenhet från en liknande bransch
• Tekniskt intresse
• B-körkort
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
För att trivas i rollen som Customer Success Manager tror vi att du är målmedveten och har ett intresse av att göra affärer. Här erbjuds du att arbeta på ett tillväxtbolag där entreprenörsanda, initiativ och glädje är viktiga delar. Vidare drivs du av en föränderlig miljö där du tar eget ansvar för ditt arbete och prioritering. Som person är du även organiserad och strukturerad samt trivs du med att arbeta tätt tillsammans med kollegor. Du har en anpassningsbar kommunikativ förmåga som kommer till användning vid relationsskapande och byggandet av förtroende hos dina kunder.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmil Lindberg
emil.lindberg@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4465213
Observera att sista ansökningsdag har passerat.