Customer Success Agent som vill göra skillnad
Open Pos Nordic Group AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Open Pos Nordic Group AB i Göteborg Det finns ett gäng hos oss som bokstavligen kan rädda våra kunders dag. Vårt supportteam.
Som varje dag tar emot samtal från dem. Det kan vara ledsna samtal. Roliga samtal. Arga samtal. Förvirrade samtal. Glada samtal. Jobbiga samtal. Otippade samtal.
Framför allt är det viktiga samtal. De viktigaste samtalen vi har.
Och nu behöver vi fler kollegor som vill ta de samtalen.
Vad gör en Customer Sucess Agent?
Våra kunder befinner sig ofta på sin restaurang, och med en av våra produkter som just då behöver omsorg.
Ibland kan det handla om något så enkelt som en strömsladd som saknas. Ibland är det ett nätverk som verkar ha tackat för kaffet och gått hem för dagen. Ibland en funktion som behöver rättas till eller en kod som landat fel.
Och det är du som hjälper dem, men naturligtvis inte själv.
Bakom dig finns dina kollegor i supporten. Dina kollegor som installerat kassan. Dina kollegor som programmerat den eller som sålt den.
Tillsammans hjälps ni åt för att hjälpa våra kunder.
Men det börjar - vanligtvis - hos dig.
Kunskap
Du gillar teknik och IT och har bra grundläggande kunskaper i Windows. Du behöver verkligen inte kunna allt - vi lär dig massor här hos oss - men du behöver vara intresserad och vilja lära dig nytt. Det är faktiskt jätteviktigt.
Har du jobbat tidigare med support inom IT eller bredband så är det ett plus och då våra kunder befinner sig i Sverige så behöver du tala och skriva svenska obehindrat.
Personlighet
Du som person gillar att hjälpa andra. Som inte ser det som något betungande eller jobbigt, utan något som ger dig energi. Som blir uppriktigt glad när du kan göra någons dag bättre.
Du är också en god kollega. Någon som får andra att må bra och bli sin bästa version.
Och du känner ansvar - för dina kunder, för dina kollegor och för dig själv. Du släpper helt enkelt inte en boll som landat i ditt knä tills du vet att någon annan har tagit emot den.
Låter det intressant?
Vi önskar tillsätta tjänsterna så snart som möjligt så maila din ansökan idag till
hr@openpos.tech.
Vi genomför löpande interjuver.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Publiceringsdatum2022-04-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-14
AdressOPEN POS Nordic Group AB
Lindholmspiren 7A
41756 Göteborg
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Customer Success Agent".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Open Pos Nordic Group AB (org.nr 559063-2369),
https://www.openpos.tech/ Lindholmspiren 7A (
visa karta)
417 56 GÖTEBORG
Ansökan E-post:
hr@openpos.tech Kontakt Team Lead Support
Saara Vinberg
saara.vinberg@openpos.tech Jobbnummer 6542846
Observera att sista ansökningsdag har passerat.