Customer Success Agent
Telenor Sverige AB / Kundservicejobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Karlskrona,
Tingsryd,
Nybro,
Kalmar,
Kristianstad eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en driven och relationsbyggande medarbetare till vårt team på CXV Service i rollen som Customer Success Agent. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Vi välkomnar medarbetare som våga testa nytt, utmanar och vill vara med och driva förändring.
Vad du kommer att göra
I rollen är du serviceansvarig för ett urval prioriterade företagskunder och kommer att ingå i Customer Experience & Value Hub som möter våra kunder varje dag i telefon, digitala kanaler eller fysiskt. Din roll blir att utveckla starka relationer med våra kunder, skapa en hög förståelse för kundens verksamhet och leverera en kundupplevelse i världsklass. Vår ambition är att alltid överträffa kundens förväntningar när vi hanterar deras ärenden, i avseende både kvalitet, effektivitet och ägandeskap. Du förväntas att proaktivt erbjuda utökad service och relevant försäljning, baserat på hög kompetens avseende Telenors produkter och tjänster samt varje kunds avtal och behov.
En nyckel för att lyckas är din förmåga att definiera och hantera kundens problem, genom att identifiera rotorsaken, där du antingen åtgärdar den direkt eller effektivt adressera den i organisationen. Du kommer erbjudas möjlighet att utvecklas i din roll, och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar.
Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och förändringsbenägen med en förmåga att arbeta självgående och resultatorienterat. Du har ett genuint intresse för service och trivs som bäst när du får utveckla en fantastisk kundupplevelse tillsammans med andra. Du har en inställning av att se möjligheter och att hela tiden själva vilja förbättras. Du har erfarenhet från att bygga långsiktiga kundrelationer och det är meriterande med erfarenhet av försäljning och business to business.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - vi tror på att flexibiliteten och friheten att välja var och när du levererar i ditt arbete bidrar till ökad prestation, engagemang och balans i livet. Vi tror också på styrkan i att vi är bättre tillsammans och att teamandan utvecklas när vi möts och interagerar med varandra, därför ser vi att våra kontor ska agera som magneter för samarbete, kreativitet och företagsanda.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson,
sebastian.pehrson@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: 4 mars
Placeringsort: Karlskrona.
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2022-05-06ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelenor Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J105004".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 6615145
Observera att sista ansökningsdag har passerat.