Customer Service Representative
Amga AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Malmö,
Staffanstorp,
Lund,
Helsingborg,
Växjö eller i
hela Sverige Vi söker dig som är kommunikativ och har ett stort intresse för kundservice, säljsupport, administration och merförsäljning! I denna tjänst erbjuds du frihet under ansvar, bra arbetsvillkor och glädjen att få arbeta med visionen "Att vara den ledande och mest effektiva försäljnings- och leveransorganisationen inom kemikaliedistribution i Norden!"
Publiceringsdatum2018-12-10Dina arbetsuppgifterSom medarbetare inom bolagets serviceavdelning är arbetet varierande. Du kommer bland annat arbeta med kundrelaterade ärenden administrativt, men även hantera och ansvara för inkommande order. Du blir en del av ett team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
I detta företag är service och försäljning en naturlig del av det dagliga arbetet och en förutsättning för att kunna leverera en bra kundupplevelse.
Dina arbetsuppgifterDu har god erfarenhet inom service och försäljning. Du fokuserar på kunden i stora som små ärenden och är van vid att vara professionell i ditt kundbemötande.
Vi uppskattar när du förstår vikten av noggrannhet och struktur då det är viktigt att utföra sina dagliga uppgifter på ett korrekt sätt ur flera perspektiv. De kunder du hanterar är uteslutande andra företag och varierar i sin storlek och inom många olika branscher. Exempel på dina arbetsuppgifter:
• arbeta proaktivt med merförsäljning
• bearbeta och uppdatera kundregister
• samarbeta med säljgruppen kring försäljningsaktiviteter
• hantera reklamationer
• registrera och följa upp order i affärssystemet SAP
• underhålla prislistor
Bakgrund
Dig vi söker är noggrann, lösningsorienterad och uppskattar självständigt individuellt arbete som del i ett team. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service och försäljning sedan tidigare och är van att skapa mervärde för alla. Du ska ha väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift i både svenska och engelska, samt god förståelse för de skandinaviska språken. Vi kräver även att du har en god datorvana och har lätt att lära dig nya system.
Vi söker dig som vill utvecklas inom denna tjänst och ser utmaningen i att leverera en god service och försäljning till kunderna i alla lägen. Tjänsten ställer stora krav på att du är noggrann och kvalitetsmedveten. Vi kräver att du är uthållig och stresstålig då du arbetar med komplicerade ärenden i ett högt tempo.
Information om tjänsten
• Fast lön
• Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar
• Tjänsten tillträds snarast och är en heltidstjänst
• Du är placerad i Malmö
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 15/12 2018, skicka in din ansökan redan nu.
AMGA är ansvariga för tillsättning av tjänsten och är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Louise Hellberg,
louise.hellberg@amga.seVaraktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAMGA AB
AdressAMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4500840
Observera att sista ansökningsdag har passerat.