Customer Service Representative
Black & Decker AB / Butikssäljarjobb / Mölndal
2011-03-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Representative" (publicerad 2011-03-14) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Black & Decker AB i Mölndal,
Göteborg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2011-03-14Beskrivning av verksamhetenStanley Black&Decker Inc. is a diversified global growth company selling products in more than 175 countries serving customers in the business areas of Construction & Do It Yourself, Industrial Businesses and Security Solutions. Innovation and the standard set for excellence since 1843 is still being successfully delivered to our customers every day by nearly 40,000 exceptional employees worldwide. No other company has a stronger or more compelling history of experience of delivering hardworking, innovative, powerful tools that help professionals and consumers around the world build, repair, and protect the world's most valuable things.
Stanley , Black&Decker , DeWalt , Piranha and Molly are some of the industry's strongest brands within our portfolio of hand tools, power tools, accessories and licensed products. Sales are made through resellers for both professional and consumer markets. In the Nordics, this businessarea is represented by over 100 employees, including headquarters in Mölndal.
Dina arbetsuppgifterPå Customer Service har du hand om Stanley Black & Deckers orderhantering och kundsupport gentemot våra finska kunder.
Kunderna är återförsäljare av våra starka varumärken till både B2B och B2C marknaden. Du kommer att ingå i vårt nordiska Customer Service team som tillsammans arbetar för att förväntningarna hos våra kunder fortsätter att överträffas.
I nära samarbete med vår backoffice avdelning ska du hantera orderregistrering, övervaka ordersaldon, sköta leveransbevakning och kampanjuppföljning, ge teknisk support samt hålla en relationsbaserad kontakt med både kunder, leverantörer, säljare och ekonomiavdelning.
Utbildning och erfarenhetVi söker dig som har erfarenhet från kundsupport, har god PC vana och ett tekniskt intresse. Tjänsten kräver att du behärskar finska flytande i både tal och skrift, utöver svenska och engelska. Kunskaper i estniska är meriterande. Vi ser att du har arbetat minst ett par år inom kundtjänstrelaterade uppgifter, och är van vid att ha telefonen som arbetsredskap. Erfarenhet från affärssystemet SAP är meriterand
Som person är du prestigelös, initiativtagande och lösningsorienterad med en förmåga att arbeta självständigt, samtidigt som du är samarbetsvillig och ser teamarbete som en tillgång. Du är serviceminded och kan hantera flera uppgifter samtidigt, även i perioder med hög arbetsbelastning.
Stanley Black & Decker erbjuder en trivsam arbetsplats med högt till tak där vi alla strävar mot samma mål och är ansvarstagande i det vi gör. Det ska vara roligt att gå till jobbet!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Tjänsten är ett vikariat under ca ett år med tillträde 1 maj eller enligt överenskommelse.
Tillträde1 maj eller enligt överenskommelse
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-04-14
Ansökan i form av personligt brev och CV skickar du snarast till HR Assistant Nordic
dagny.isberg@blackdecker.com .
Urval pågår löpande.
Välkommen med din ansökan!
Ansökan kan skickas till e-postadress:
dagny.isberg@blackdecker.comKontaktVid frågor kontakta vår Team Leader för kundtjänst, Liz Carlsson, telefon 031-68 60 60.
FöretagBLACK & DECKER AB
AdressBLACK & DECKER AB
43135 MÖLNDAL
KontorsadressFlöjelbergsgatan 1 c
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-686000
Faxnummer: 031-686008
Jobbnummer 875794
Observera att sista ansökningsdag har passerat.