Customer Service Manager till Stockholmsbaserad start-up!

Orderhero AB (publ) / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Orderhero AB (publ) i Stockholm

Om rollen:
I rollen som Customer Service Manager kommer du arbeta i ett team som i dagsläget kommer bestå av dig och ytterligare en kollega. I den dagliga driften kommer du att hantera inkommande support, förbereda nya kunder för onboarding och leverans samt jobba nära befintliga kunder. Rollen är bäst lämpad för dig som är tekniskt lagd och förstår hur viktigt det är med en hög servicenivå.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ansvara för inkommande supportärenden som kommer in via telefon och email samt att se till att vår kundnöjdhet bibehåller en hög nivå. I denna uppgift ingår att äga hela processen från A-Ö och löpande utvärdera den.
• Onboarding och installation av våra produkter i restaurangerna. Du arbetar nära både sälj och IT. Här handlar det om att koordinera leveranser och vara närvarande både digitalt men också ute på plats hos restaurangerna för onboarding av systemet.

Vi tycker om dig som:
Har tidigare erfarenhet av liknande roller.
Är tekniskt lagd eller har tekniskt intresse med vilja att lära sig.
Är analytisk och strukturerad.
Är serviceminded med fingertoppskänsla
Är en teamplayer likväl som en självständig medarbetare.
Är en nyfiken problemlösare
Att du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har vana att arbeta i Microsoft Office samt Adobe program
Kan ta eget ansvar och är prestigelös
Att du innehar b-körkort

Vi tycker extra mycket om dig som:
Har erfarenhet av projektledning.
Har erfarenhet från restaurangbranschen.
Har vana av att arbeta agilt.
Har erfarenhet av fotografering och/eller bildredigering
Har erfarenhet av sociala medier.

För rätt person finns det väldigt goda möjligheter till att växa inom organisationen och vi ser gärna att du är delaktig i bolagets utveckling som till exempel förbättrar befintliga strukturer och processer.

Intervjuprocess
1. Telefonintervju
2. Intervju på kontoret
3. Grundarintervju
4. Referenstagning

Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Publiceringsdatum
2021-10-01

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-31

Adress
Orderhero AB (publ)
Narvavägen 12
11522 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Orderhero AB (publ) (org.nr 559063-5396)
Narvavägen 12 (visa karta)
115 22  STOCKHOLM

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: anette@orderhero.se

Arbetsplats
Orderhero AB

Jobbnummer
6009135

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Orderhero AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Orderhero AB (publ):