Customer Service Manager till Basware

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-10-09

Företaget
Basware är den världsledande mjukvaruleverantören inom inköp-till-betalning (P2P) lösningar och e-fakturering. De hjälper företag att automatisera sina processer för fakturahantering, e-inköp och e-fakturering och ger företag i alla storlekar möjligheten att frigöra värde genom hela sin finansiella verksamhet.

Basware grundades i Finland 1985 och har idag cirka 1500 kunder och en miljon användare i över 60 länder. Företagets drygt 1800 anställda sitter på kontor i tio länder. Den svenska verksamheten har varit igång sedan 2001 och består av drygt 60 anställda på kontor i Stockholm och Falun.

Basware är en organisation där du har möjlighet att påverka och göra skillnad. Teamkänslan är stark och du får vara del av en social och dynamisk miljö. Basware har marknadsmässiga förmåner och du får kontinuerlig kompetensutveckling för att växa i din roll. Det finns även goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.

Baswares grundvärderingar är: drive customer success, lead the way, strive for excellence & inspire and be inspired.


Dina arbetsuppgifter
Som Customer Service Manager (CSM) arbetar du med Baswares största och viktigaste kunder för att säkerställa hög kvalitet i servicen efter att kunden gått live. Du arbetar nära kunden och genom att lära känna deras verksamhet bygger och vårdar du den långsiktiga kundrelationen. Genom att säkerställa maximal användning av Baswares produkter skapar du mervärde för kunden och kan på så sätt också bygga ut tjänsterna.

I rollen som CSM agerar du SPOC (Single-point-of-contact) för utvalda globala nyckelkunder och verkar för att maximera kundnöjdheten. Du är med och identifierar framtida potentiella affärsmöjligheter över hela produktportföljen och arbetar på så sätt med att proaktivt maximera transaktions- och affärstillväxt. Du ansvarar för att driva förbättringsarbete och hanterar Change Requests. Du följer också upp företagets Service Level Agreements (SLA).


Kvalifikationer
• Akademisk utbildning är starkt meriterande
• Minst fem års erfarenhet av kundfokuserade/serviceorienterade roller inom ICT-området
• Övergripande teknisk förståelse, gärna för finansiella system/processer
• Du kommunicerar väl i tal och skrift, på såväl svenska som engelska

Vi söker dig som är affärsmässig och brinner för att skapa kundnöjdhet, förtroende och att bygga långsiktiga kundsamarbeten. Du är en god kommunikatör och duktig på att skapa relationer, vilket också gör dig framgångsrik i förhandlingar. Vidare har du ett stort driv, förmåga att se helheten, kan hitta potentiella processförbättringar och utveckla samarbeten. Ordning och reda är dina ledord och du håller därför god struktur i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm (eller Falun)
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Service Manager, CSM, Customer Success, Service Manager, Service Delivery Manager, post-sales, Client Delivery, SPOC, P2P, e-fakurering, e-inköp, mjukvara

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maja Vukasinovic maja.vukasinovic@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3740394

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: